Conferinta ajunsa la cea de-a 13-a editie a adus impreuna peste 200 de experti incontestabili de nisa, specialisti in customer care atat pe plan local cat si international, din din industrii precum: BPO, Telecomunicatii, Finante & Banci, Asigurari, IT&C, Retail, FMCG, Auto, etc.
In cadrul Galei Romanian Contact Center Awards, DHL Romania a castigat premiul pentru cel mai bun departament de Call Center, categoria „Small’” - sub 50 de angajati, pentru al treilea an consecutiv.
„Acest premiu apartine intregii echipe a Departamentului de Relatii cu Clientii de care suntem foarte mandri si reconfirma performanta constanta oferita de DHL clientilor sai prin servicii de calitate. Recunoasterea vine ca urmare a programelor implementate in companie de-a lungul timpului si a instruirilor Certified International Specialists oferite continuu angajatilor nostri, care au trecut la un nou nivel si actioneaza in spiritul „Insanely Customer Centric Culture” , punand Clientul DHL pe primul loc, in centrul a tot ceea ce fac” a declarat Oana Mandicescu, CS Director, DHL Express Romania.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!