DHL Express Romania a obtinut premiul „Best Call Center” pentru a treia oara consecutiv

Publicat pe 13 Aprilie 2016
Bucuresti, 6 aprilie 2016: DHL, liderul pietei mondiale de curierat expres si logistica, a obtinut titlul de „Best Call Center” la categoria ‚Small Call Centers’ (mai putin de 50 de angajati), in cadrul evenimentului Customer Care Conference and Expo, care a avut loc in Bucuresti, fiind cel mai important eveniment din Europa de Est, dedicat industriei de gestionare a relatiilor cu clientii si marketing strategic.

Conferinta ajunsa la cea de-a 13-a editie a adus impreuna peste 200 de experti incontestabili de nisa, specialisti in customer care atat pe plan local cat si international, din din industrii precum: BPO, Telecomunicatii, Finante & Banci, Asigurari, IT&C, Retail, FMCG, Auto, etc.

In cadrul Galei Romanian Contact Center Awards, DHL Romania a castigat premiul pentru cel mai bun departament de Call Center, categoria „Small’” - sub 50 de angajati, pentru al treilea an consecutiv. 

„Acest premiu apartine intregii echipe a Departamentului de Relatii cu Clientii de care suntem foarte mandri si reconfirma performanta constanta oferita de DHL clientilor sai prin servicii de calitate. Recunoasterea vine ca urmare a programelor implementate in companie de-a lungul timpului si a instruirilor Certified International Specialists oferite continuu angajatilor nostri, care au trecut la un nou nivel si actioneaza in spiritul „Insanely Customer Centric Culture” , punand Clientul DHL pe primul loc, in centrul a tot ceea ce fac” a declarat Oana Mandicescu, CS Director, DHL Express Romania. 

Domenii: Auto

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →