Un sfert de milion de cumparatori au luat cu asalt Shopping City Timisoara in primul week-end

Publicat pe 12 Aprilie 2016
Peste 250.000 de timisoreni au luat cu asalt week-end-ul de deschidere Shopping City Timisoara, cel mai nou si mai modern centru comercial din afara Capitalei, inaugurat pe data de 31 martie de compania de dezvoltare si investitii New Europe Property Investments (NEPI).

Realizat in urma unei investitii in valoare de 83,8 milioane de Euro, centrul comercial regional dominant din vestul tarii este construit pe un teren de 18 hectare, in 2 etape. Odata cu finalizarea dezvoltarii, Shopping City Timisoara ajunge la o suprafata inchiriabila de 72.000 mp, deservind intreaga regiune de vest a tarii. „Suntem foarte mandri de rezultatele excelente inregistrate in zilele urmatoare deschiderii mall-ului catre publicul larg. In sfarsit, judetul Timis are un centru comercial modern, capabil sa deserveasca nevoile de diversitate, calitate si convenienta, mult dorite de localnici. Ne-am bucurat enorm sa vedem ca mixul de magazine si de optiuni de petrecere a timpului liber, dezvoltat strategic de noi, s-a dovedit deja a fi un real succes.” a spus Tiberiu Smaranda, Director Executiv NEPI. Cel mai nou concept de la Zara, Trafaluc, a inregistrat rezultate peste asteptari, la fel si branduri precum New Yorker, C&A, Lee Cooper, Timeout si Kenvelo, in vreme ce restaurantele si cafenelele din zona de food court au atins, la randul lor, cifre record de vanzari. Un interes major s-a observat si pentru articolele sportive oferite de Hervis, Intersport si Sport Vision, Shopping City Timisoara devenind astfel centrul comercial cu cea mai buna oferta din vestul tarii de imbracaminte, incaltaminte, echipamente si accesorii necesare practicarii sporturilor. Totodata, mall-ul este primul din Timisoara care inglobeaza in aceeasi locatie o oferta fantastica de divertisment, impreuna cu o varietate de optiuni de cumparaturi, alaturi de un hypermarket (Carrefour) si de un magazin de bricolaj (Dedeman) – toate oferind acces facil la cea mai generoasa zona de parcare, cu 2.700 de spatii puse la dispozitia clientilor in mod gratuit. Pentru mai multe informatii despre Shopping City Timisoara, puteti vizita www.shoppingcitytm.ro.   --------------------------------------------------------- Shopping City Timisoara, cel mai mare si mai modern centru comercial din vestul tarii, situat pe strada Sagului nr. 100, detine o suprafata inchiriabila de 72.000 metri patrati si pune la dispozitia clientilor sai 2.700 de locuri de parcare. Acesta gazduieste branduri de prestigiu international precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alaturi de branduri romanesti apreciate la nivel national. Carrefour a deschis in noul mall din Timisoara primul si singurul hypermarket din zona de vest a tarii. Magazinul se intinde pe o suprafata de 10.000 mp. In plus, timisorenii au acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 sali dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum si conceptele revolutionare IMAX si 4DX. Centrul comercial cuprinde zone generoase de petrecere a timpului liber, cafenele, o sala de fitness ultramoderna, dotata cu piscina semi olimpica, alaturi de zone de bowling, billiard, casino si un food-court foarte generos cu restaurante pentru toate gusturile. Copii beneficiaza de cel mai mare si complex spatiu de joaca din oras. New Europe Property Investment (NEPI) este un grup de investitii listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE), la Bursa de Valori de la Londra (LSE), precum si la Bursa de Valori din Bucuresti (BVB). Grupul a fost infiintat in anul 2007 pentru a achizitiona, a dezvolta si a gestiona cele mai importante proprietati pe zona de retail din tarile emergente ale Uniunii Europene, cu potential de crestere pe termen lung. De-a lungul timpului, Grupul NEPI si-a consolidat un portofoliu solid de proprietati si a dezvoltat, in mod constant, proiecte numeroase in Romania si Slovacia. Strategia de dezvoltare se concentreaza pe expansiunea in segmentul de retail si pe alte piete. In plus, Grupul investeste si in dezvoltarea cladirilor de birouri clasa A in marile orase din Romania, unde exista cerere din partea chiriasilor precum companiile multinationale. Din portofoliul NEPI fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, CityPark, Shopping City Timisoara, Ploiesti Shopping City, Deva Shopping City, Braila Mall, Galati Shopping City, Shopping City Targu-Jiu, Severin Shopping Center si alte centre comerciale in intreaga tara, dar si in Serbia si Slovacia. NEPI mai detine si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 din Bucuresti, City Business Centre din Timisoara si The Office din Cluj. ----------------------------------------------------------- Contact NEPI - Raluca Vasilescu, Group PR Manager / rvasilescu@nepinvest.com / 0731 796 785 McCann PR – Anamaria Gardiner, PR Manager / anamaria_gardiner@mccannpr.ro / 0735 317 078

Domenii: Imobiliare, Retail

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →