Huawei va investi 35.000.000 euro în centrul OpenLab din Paris

Publicat pe 4 Iunie 2019
Huawei a anunțat că va investi 35.000.000 Euro în sediul său OpenLab din Paris, în următorii cinci ani.

În cadrul unui discurs de la Conferința VivaTech din Paris, vicepreședintele Huawei, Ken Hu, a declarat că investiția demonstrează încrederea în faptul că Franța este pe cale de a deveni un centru global pentru inovație.

VivaTech, o conferință de tehnologie anuală susținută în Paris, s-a desfășurat între 16-18 mai, iar în acest an a reunit 100.000 de reprezentanți ai lumii de afaceri, politice și academice, din 125 de țări și regiuni.

Într-un discurs de deschidere intitulat "Ambiția noastră comună", Hu a ilustrat modul în care tehnologiile digitale convergente aduc o schimbare revoluționară, subliniind că deschiderea și colaborarea reprezintă singurul mod de a susține avansul inovației. Hu a anunțat că Huawei va investi 35.000.000 Euro în sediul său OpenLab din Franța în următorii cinci ani, precum și că va colabora cu clienții și partenerii pentru a construi un ecosistem digital mai puternic în țară.

"Acesta e cel mai bun moment pentru inovație," a declarat Hu. "Aici, în Franța, aveți cercetare de bază de vârf la nivel mondial, foarte mulți oameni talentați și un mediu prietenos cu inovația. Franța se află pe o poziție ideală pentru a deveni un centru global pentru inovație. Huawei este prezentă aici de 17 ani și suntem mândri să participăm la acest proiect ambițios."

Tehnologiile precum 5G, cloud și AI sunt principalele motoare ale inovației, accelerând transformarea digitală în toate industriile. Până în 2025 vor exista 100.000.000.000 de conexiuni în toată lumea, toate companiile vor folosi cloud-ul, iar 77% din aplicațiile cloud vor beneficia de AI. "Când se îmbină toate aceste tehnologii, toate industriile se schimbă fundamental. Aceste tehnologii vor schimba și forma tuturor lucrurilor cu care suntem familiarizați în prezent", a explicat Hu.

După spusele lui Hu, telefoanele mobile vor schimba forma experiențelor noastre digitale personale. În calitate de centre informaționale personale, telefoanele mobile se vor integra mai natural cu dispozitive precum tabletele, PC-urile, televizoarele și mașinile, formând un ecosistem centrat pe utilizator, ce va oferi o experiență digitală mai intuitivă și fără întreruperi.

Mașinile inteligente vor deveni supercomputere și centre de date mobile, nu doar mijloace de transport. Fiecare mașină va dispune de zeci de milioane de linii de cod și terabytes de putere de calcul. Componentele software, hardware și aplicațiile din mașini vor putea fi actualizate oricând și oriunde, pentru a împrospăta complet experiența utilizatorilor. Va trebui ca fabricanții de mașini să ia în calcul cum să răspundă acestor necesități în plină evoluție și cum să creeze plusvaloare pentru clienții lor.

"Nu contează dacă sunteți o companie startup sau deja consacrată, trebuie să vă dați seama cum puteți maximiza potențialul tehnologiilor digitale și cum să profitați de oportunitatea de a inova", a adăugat Hu.

În continuare, Hu a încurajat colaborarea între industrii multiple ca fiind cheia exploatării noilor oportunități. “Când e vorba de inovație”, a spus acesta, "organizațiile trebuie să facă ceea ce știu mai bine, iar în rest să colaboreze."

În acest scop, Huawei și-a deschis centrul OpenLab în Paris, în aprilie 2018, oferind o platformă prin care experții din diverse industrii să-și identifice viitoarele nevoi în domeniul transformării digitale și să găsească soluții specifice industriei lor. Într-un singur an, 50 de parteneri au lucrat la 15 soluții pentru industrie, în domeniile vânzărilor, fabricației și orașelor inteligente. În următorii cinci ani, investiția de 35.000.000 Euro a Huawei în centrul său OpenLab din Franța îl va transforma pe acesta într-o platformă și mai puternică pentru colaborarea între industrii multiple.

În cadrul conferinței VivaTech din acest an, Huawei a avut o zonă de expoziție de 390 m2 pentru a demonstra soluțiile inovatoare din domeniile 5G, cloud, retail și mașini conectate. În plus, Huawei a lucrat cu 32 de companii startup franceze pentru a demonstra soluțiile inovatoare și poveștile lor de succes din cadrul orașelor inteligente, transportului inteligent, protecției mediului, AI și IoT.

Domenii: Telecom, IT, Investitii

SC THE GOOD COMPANY PARTNERSHIP SRL

The Good Company is a consultancy hub that specializes in mixing Marketing & PR Communications to deliver results tailored to the strategic objectives of our local and international client brands.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!