Noul FOREO KIWI face ridurile si punctele negre sa dispara!

Publicat pe 31 Octombrie 2023
Intr-o lume in care cicatricile, petele, ridurile si punctele negre sunt percepute ca defecte, KIWI a aparut intr-un mod eroic, oferind solutii eficiente.

Campania care a promovat noua gama s-a numit ”KIWI Sucks Better” si a evidentiat caracteristicile unice ale produsului, in timp ce a incurajat oamenii la conversatii si zambete.

FOREO a ales drept inspiratie pentru lansare o alta campanie de marketing veche de cincizeci de ani a unei companii suedeze renumite, cunoscuta pentru excelenta in producerea de electrocasnice. Acest brand a sustinut ca nimic nu e mai nasol decat aspiratorul lor - rezultatul campaniei a fost o reactie ambigua din cauza faptului ca a fost creata pentru piata britanica in anii saptezeci, cand cuvantul „suck” nu implica inca intelesul de „a fi rau sau neplacut”. Intre timp, in SUA, acest cuvant a capatat deja conotatii negative, iar campania a fost gasita hilara, multi etichetand-o drept o gafa de marketing. Cu toate acestea, campania a avut de fapt un mare succes in Marea Britanie - marketerii erau constienti de sensul american al cuvantului „suck” si sperau ca jocul de cuvinte va castiga atentia in SUA. Evident, au reusit, deoarece si astazi, campania atrage atentia in cercurile de marketing ca un exemplu clasic cum evolueaza limbajul si mesajele de marketing pot face o calatorie surprinzatoare peste granitele culturale.

“Fiind un brand mandru de originile sale suedeze, FOREO a folosit acea poveste drept inspiratie, considerand-o exemplul perfect unde simplitatea si inteligenta castiga atentia. Prin urmare, campania KIWI Suck Better transpune o mostenire suedeza, prin care FOREO recunoaste ca e mai important ca lucrurile sa fie facute intr-un mod inteligent, nu neaparat obisnuit.” a declarat Vladimir Cuturilo, director general al FOREO pentru Europa de Est.

Pentru FOREO, totul este despre cine suntem, ce reprezentam si de unde venim. Daca fiecare actiune a unei companii incepe cu aceste intrebari, atunci se poate pretinde ca acesta are o identitate autentica.

Campania are in centrul atentiei produsul KIWI derma - care este un dispozitiv de microdermabraziune cu diamante, ce reface textura pielii de la suprafata. Rezultatul este un ten mai neted, uniform, cu linii fine reduse si un aspect mai tineresc. Este primul dispozitiv de microdermabraziune din lume care nu necesita piese de schimb, deoarece varfurile sale sunt fabricate din otel de calitate medicala si diamante Adamas.

KIWI este cel mai rapid, sigur si eficient dispozitiv care utilizeaza procesul de aspiratie perfect calibrata si LED-ul albastru pentru a indeparta usor, dar eficient, punctele negre/albe, uleiul si alte impuritati care se blocheaza in pori, exterminand in acelasi timp orice bacterie care cauzeaza eruptii la nivelul pielii.

Noul KIWI este disponibil pentru precomanda pe foreo.com. Viziteaza site-ul si ofera rutinei tale de ingrijire un upgrade!

Domenii: Retail, Lifestyle

SC Field Activation SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!