Cea mai nouă colecție semnată Pruthya este inspirată de celebrele poze cu ferestrele lumii și este intitulată expresiv: Open.
”Am pornit acest proiect când ne-am hotărât să lăsăm imaginația să fie ghidul muncii noastre. Pruthya este un prilej de afirmare a creativității noastre și o îmbinare a elementelor feminine cu cele simbolice. Mai mult, chiar un îndemn pentru a deschide drumul către vis, dorință, libertate și curaj. Ne-am dorit să dezvoltăm un proiect inedit, iar partenerii noștri de la 1MiSHAP ne-au susținut în acest demers”, au declarat Janetta și Mădălina, fondatoarele Pruthya.
Colecția Open are în centru fereastra. Fie că este vorba despre o fereastră simbolică sau una obiectivă, odată cu prima colecție, Pruthya lansează provocarea #openyourwindow către exprimarea stilului propriu, fără bariere. Piesele vestimentare au un aer romanțat fiind în același timp versatile, ușor de accesorizat pentru a obține un stil urban, modern. ”Open” folosește materiale naturale, transparente pentru o siluetă ce poate fi admirată ca printr-o fereastră întredeschisă.
Numele proiectului Pruthya este inspirat de râul Prut pentru că ambele fondatoare îi sunt vecine, acesta fiind un element de legătură aparte al lor. Simbolul alăturat brand-ului reprezintă stilizarea unei păpădii și susține concretizarea unei dorințe.
Designerii își imaginează hainele pe care le creează purtate de femei puternice, încrezătoare, elegante, care au curajul de a fi romantice într-o lume pragmatică. Mai mult, cele două fondatoare urmăresc să dezvolte în jurul brand-ului o comunitate interesată de produse fabricate în România și o legătură permanentă cu cei care aleg să poarte semnătura lor.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!