10 Moduri prin care Poți Atrage mai mulți Vizitatori la Standul tău

Publicat pe 17 August 2022
Creează senzația și aspectul potrivit. Standul tău servește drept vitrină, și trebuie să le spună vizitatorilor clar că sunt bineveniți să intre. Asigură-te că obiectivul participării la târg, indiferent care este acesta - vânzare, marketing sau branding - determină stilul și atmosfera standului tău. Selectează produse afișate, bannerele și posterele pentru a te ajuta să proiectezi imaginea dorită.

Cum te poți asigura că persoanele potrivite îți vizitează acel stand de expozitie la care ai muncit din greu atunci când participi la un târg expozițional?

Nu uita că ceva mic poate arăta extraordinar. Este nevoie de o ambiție enormă pentru a participa la un târg, nu de un buget uriaș. Ar putea fi dificil să alegi o locație care să-ți susțină obiectivele; mult prea des, oamenii cred în mod eronat că dimensiunea este mai importantă decât felul în care standul arată și calitatea brandingului. Standurile mici pot fi eficiente.

Testează-l mai întâi. Înainte de expoziție, amenajarea standului de expoziție la locul de muncă va economisi timp și te va ajuta să înțelegi zona pe care o vei ocupa. Vei vedea rapid ce mai poți include și ce trebuie să excluzi.

Informează-ți oamenii despre dorințele și obiectivele tale. Pentru persoanele responsabile cu amenajarea standului, firmele de branding și companiile de închiriere de echipamente, redactează un brief clar și scurt. Asigură-te că obiectivul tău este aceeași cu misiunea lor, subliniind obiectivele voastre prinicpale pentru participarea la târg.

Fii inventiv. Joacă-te cu iluminarea, sunetul și ecranele, precum și cu prezentări live, postere și semne. Urmează aceeași cale ca și vizitatorii tăi în jurul standului pentru a vedea ce pot observa ei de departe și de aproape. Asigură-te că nu există prea mult text de citit (fiind dificil de cititi de la distanță) și că nu există prea multă supraîncărcare vizuală.

Menține-ți bugetul. Participarea la o expoziție comercială nu implică cheltuirea unor sume mari de bani pentru a avea în permanență lucruri noi de . Priviți în jurul facilităților dvs. pentru a vedea ce aveți în prezent, care poate fi folosit pentru a vă echipa standul de expoziție.

Fii atent la gratuități. Se cheltuiesc multi bani pe articole promotionale care nu au nicio legatura cu mesajul sau brandul. Acestea sunt adesea lăsate pe podeaua expoziției sau uitate într-un sertar de birou. Alege produse brandului care sunt relevante și memorabile pentru a-ți vinde afacerea dacă dorești să oferi cadouri.

Vorbeste cu organizatorul evenimentului. Asigură-te că organizatorul evenimentului cunoaște natura și cerințele companiei tale. Poziția standului tău la locul de desfășurare poate fi esențială pentru publicul tău țintă, așa că discută nevoile tale cu organizatorul din timp și negociază cea mai bună locație posibilă pentru standul tău expozițional la un preț rezonabil, care să se încadreze în bugetul tău.

Alege oamenii potriviți. Alege cu atenție membrii echipei pentru eveniment. Mulți expozanți folosesc candidatul „cârlig” (cineva care atrage vizitatori la stand) sau candidatul „observator” (care se apropie de oameni și îi aduce în standul expozițional). Dacă nu ai niciunul dintre aceștia, pur și simplu menține-ți echipa activă și drăguță. Unii expozanți ademenesc vizitatorii făcând apel la simțurile lor – tuturor ne face plăcere să auzim, să vedem, să atingem, să gustăm și chiar să mirosim lucruri noi.

Nu uita să îți informați publicul! Nu uita să anunți oamenii că vei fi la un târg după ce ați construit un stand fantastic. În săptămâna premergătoare evenimentului, postați bannere pe site care invită oamenii să vă viziteze la expoziție și să le trimiți constant clienților potențiali actualizări prin e-mail. Alătură-te marketingului organizatorilor evenimentului pentru întregul eveniment și colaborează cu aceștia pentru a crește expunerea și chiar a atașa logo-ul business-ului tău evenimentului în sine.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!