21 de milioane de euro în perioada 11-13 Noiembrie au cheltuit românii

Publicat pe 13 Decembrie 2022
Luând în considerare scumpirile și instabilitatea economică pe care anul 2022 le-a adus, am fi zis că românii vor fi mai cumpătați sau că nu cumpără în online!

21 de milioane de euro în perioada 11-13 Noiembrie de Black Friday au cheltuit românii, subliniază agenția de Consultanță de Business și Comunicare- ELITE Consulting & Communication

Surpriză! Anul acesta românii au cheltuit 21 de milioane de euro în perioada 11-13 Noiembrie de Black Friday. Domeniile cele mai vizate au fost, desigur, cele cu care suntem obișnuiți, IT & C, Fashion și Casă și Grădină.

Firește că reducerile de Black Friday sunt cunoscute și așteptate de toată lumea, dar pe lângă asta, retailerii mai au un as în mânecă, comunicarea de business prin care își pun în valoare ofertele, produsele sau serviciile, explică Bianca Tudor, Business Consultant, ELITE Consulting & Communication.

Indiferent cât de avantajoasă este o ofertă, nimeni nu o va cumpăra dacă comunicarea despre produs sau serviciu nu este făcută corect sau nu există. Deci regula numărul 1 este să fii prezent!

Realitatea mediului de afaceri din România este că mai mult de 90% din companiile active în țară sunt microîntreprinderi, iar 82% din ele au maxim 3 angajați. Ceea ce se traduce și prin - companii care  nu au o echipă de vânzări, bugete de marketing online sau a o imagine de brand în piață.

Cum reușesc companiile mici , adică 82% din companiile românești, să iasă în față?

Cheia este în Online! Ajută-te de mediul online ca instrument de promovare a companiei sau pentru poziționarea ta ca profesionist în piață! Așa cum vezi în experimentul Black Friday, românii cumpără online și da sunt bani în piață!

Imaginați-vă cum ar fi să folosim aceste rețele de socializare pentru a crea o imagine de brand a companiei sau pentru a ne prezenta ca profesioniști în domeniul nostru de activitate. 80% din conținutul pe care îl postăm pe rețelele de socializare ar trebui creat pentru a educa viitorii noștri clienți, în sensul de a-i pregăti pentru cumpărare.

3 întrebări de final pentru tine: Care sunt beneficiile clienților atunci când cumpără produsul tău? De ce să te aleagă pe tine? Care este USP-ul tău și desigur invitatia la Modulul de Comunicare de Business 15-20 Decembrie și 15-20 Ianuarie - Cum să comunici pe înțelesul clienților tăi pentru a vinde!

Bianca Tudor, Business & Communication Consultant, cu o experientă de 15 ani în mediul de afaceri, atât în România cât și la nivel international, vine în ajutorul companiilor antreprenoriale românești, cu un Modul de Comunicare de Business pentru a ajuta micii antreprenori în strategia de comunicare - Cum să comunici pe înțelesul clienților pentru a vinde.

Toate informațiile la un click distanță- contact@ebw.business!


Elite Business Women SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!