4 paşi simpli pentru un birou organizat

Publicat pe 11 Mai 2020
Spaţiul de lucru este una dintre cărţile de vizită ale afacerii sau activităţii tale. Fie că vorbim despre biroul de acasă sau despre locul de muncă, felul în care arată mediul în care lucrezi îţi influenţează dispoziţia şi randamentul oferit.

În plus, în mediul de afaceri, imaginea vinde. Un birou impecabil poate fi cheia unei întâlniri de afaceri de succes.

Alege de unde lucrezi

În ultima perioadă, foarte multe afaceri şi-au continuat activitatea în regim remote, cu activitate în faţa calculatorului şi întâlniri online, prin intermediul aplicaţiilor video dedicate. Funcţie de zona în care locuieşti, lucrul de acasă poate fi un avantaj sau un dezavantaj, în special raportat la distanţele pe care le ai de parcurs pentru a ajunge la întâlnirile de afaceri. O zonă foarte bună, cu acces la multe locuri preferate de mediul business, este Piaţa Unirii. Dacă vrei să-ţi închiriezi un birou în zona Calea Călăraşilor, te vei bucura de toate avantajele pe care ţi le oferă zona centrală a Capitalei.

Decorează

Cei mai mulţi dintre noi ne petrecem o bună parte din viaţă în birou. Programul de lucru nu mai înseamnă, de mult timp, doar cele 8 ore din contractul de muncă, ci se poate prelungi până la finalizarea a ceea ce ţi-ai propus pentru ziua respectivă. Aşadar, dacă tot petreci atât de mult timp în birou, de ce să nu-l transformi într-un loc plăcut? Dacă te pricepi la design sau vrei să inovezi, lasă frâu liber propriei imaginaţii. Dacă nu ai încredere în propriile gusturi, apelează la un specialist. Orice schimbare a spaţiului în care lucrezi îţi oferă o stare de bine şi te ajută să devii mai eficient. Poziţionează masa de lucru într-un loc cu multă lumină naturală,pentru că soarele te ajută să-ţi odihnești privirea, iar vitamina D este recomandată oricând.

Investeşte în instrumente de calitate

Când vine vorba de lucrul la birou, cel mai important este scaunul. De calitatea acestuia depinde sănătatea ta fizică şi psihică. Cele mai multe probleme ale persoanelor sedentare sunt provocate de suprasolicitarea coloanei vertebrale, din cauza posturii greşite. Producătorii de mobilier de calitate vin în întâmpinarea celor care petrec ore în şir la birou, cu scaune ergonomice care atenuează poziţia corpului. Dincolo de confort şi estetică, scaunul de birou trebuie să aibă grijă de sănătatea ta. 

La rândul lui, biroul trebuie să fie practic şi încăpător. Funcţie de specificul activităţii tale, poți alege un stil clasic, office, elegant, pentru că oferta este foarte generoasă, pentru orice gust şi buget. 

Dacă lucrezi cu mijloace electronice, alege ecrane cât mai mari, care să nu-ţi obosească privirea, şi tehnologii cât mai silenţioase când vine vorba de mouse, tastatură sau imprimantă, ca să nu lucrezi în zgomot.

Organizează

Laptopul, calculatorul, tableta, telefoanele, instrumentele de scris trebuie să aibă, fiecare, locul lor bine determinat. Pentru aceasta, există organizatoare speciale, care delimitează fiecare zonă a biroului. O comodă cu televizor, un minibar cu masă şi scaune pentru oaspeţi şi o bibliotecă ajută la organizarea eficientă a propriului birou. Acestea sunt aspecte ce ţin de partea hardware. Pentru eficientizarea activităţii tale, acordă o atenţie deosebită şi categoriei software, începând cu fişierele folosite cel mai des. Dacă imaginea de fundal a desktopului tău este ascunsă după câteva zeci sau sute de foldere cu diferite nume, în care te poţi rătăci de-a dreptul, fă curăţenie. Parcurgerea acestui labirint pentru a găsi un document înseamnă risipă de timp şi energie. Organizează-le din timp, aşează-le pe fiecare la locul său şi vei face ca timpul petrecut în faţa laptopului să fie dedicat exclusiv muncii, nu unor căutări dificile.

De modul în care îţi organizezi biroul depinde randamentul pe care îl ai într-o zi de lucru. În plus, felul cum arată spaţiul în care lucrezi te reprezintă în faţa colegilor şi a partenerilor de afaceri.

Domenii: Imobiliare

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →