5 produse și accesorii esențiale în orice birou

Publicat pe 21 Aprilie 2021
Eficiența muncii de birou depinde în mare măsură și de modul în care îți organizezi spațiul de lucru, astfel încât să ai la îndemână toate lucrurile necesare în activitatea de zi cu zi.

Calculatorul și masa de lucru sunt piesele principale pe care nu ai cum să le omiți atunci când îți amenajezi biroul, dar în afară de ele, există și o serie de alte accesorii mai puțin însemnate la prima vedere. Acestea se dovedesc a fi, însă, indispensabile când ai nevoie de ele, fiind vorba de prosoape din hârtie, mape, agende și multe altele pe care le vom trece în revistă în cele ce urmează.

Coli de hârtie

Chiar dacă în ziua de azi se lucrează în special pe calculator, un birou este de neconceput fără cel puțin un toc de coli de hârtie. Acestea sunt necesare pentru a printa sau a copia diferite documente, pentru a lua notițe atunci când vorbești la telefon sau pentru a desena diferite schițe sau grafice.

De asemenea, atunci când vrei să realizezi rapid o listă de task-uri sau să-ți notezi niște idei care ți-au venit în minte, vei apela, probabil, tot la pix și hârtie în loc să te apuci să scrii pe calculator.

Instrumente de scris

Pe birou, alături de monitorul calculatorului trebuie să se afle întotdeauna și un suport cu instrumente de scris pe care să le ai la îndemână. Vorbeam mai devreme de notițele luate prin telefon sau de diverse lucruri trecute pe hârtie, iar pentru asta e nevoie de un instrument de scris. Astfel, în birou trebuie să existe câteva pixuri, creioane bine ascuțite și markere de diferite culori.

De asemenea, în situațiile în care ești nevoit să semnezi un contract, ai nevoie de un stilou, iar acesta trebuie să fie unul de calitate, cu peniță fină, care să nu păteze hârtia.

Mape și dosare

Documentele cu care lucrezi nu pot fi păstrate oricum, pentru că riscă să se deterioreze sau să se amestece cu celelalte hârtii mai puțin importante. De aceea documentele trebuie puse separat în mape și dosare, pe coperta cărora se notează datele esențiale, pentru a putea fi identificate mai ușor. De asemenea, când trebuie să trimiți documente către alt departament sau șefului, acestea se introduc într-o mapă, sau se face un dosar, după caz.

Fișete și organizatoare

Chiar dacă îți păstrezi documentele de serviciu în dosare, nici acestea nu pot fi lăsate la voia întâmplării prin birou. Cel mai bine se păstrează în fișete, aranjate după criterii pe care le stabilești singur, astfel încât să le poți găsi ușor atunci când ai nevoie de ele.

Pentru a evita să faci un du-te-vino între scaunul de la birou și fișetul cu dosare, ai nevoie și de un organizator de birou în care să pui documentele necesare pe parcursul zilei. Cel mai bine este să faci asta la sfârșitul zilei de lucru, astfel încât a doua zi dimineață să ai deja la îndemână pe birou toate documentele cu care lucrezi.

Scaune pentru oaspeți

Dacă activitatea ta presupune și interacțiunea directă cu clienți, parteneri sau alți colegi, trebuie să ai în birou cel puțin un scaun pentru oaspeți. Dacă ai privilegiul de a lucra într-un birou mai mare poți plasa într-un colț două fotolii comode cu o măsuță între ele, unde să poți discuta cu interlocutorii într-un cadru mai degajat.

Nu în ultimul rând, în măsura în care spațiul îți permite, trebuie să găsești un loc în birou și pentru unul sau mai multe ghivece cu flori. Pe lângă faptul că înfrumusețează aspectul biroului, plantele contribuie și la împrospătarea atmosferei, oxigenează aerul din încăpere și creează astfel un mediu de lucru mai plăcut și mai eficient.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!