8 milioane de euro vânzări online în noiembrie prin 2Performant – record în cei 8 ani ai rețelei de afiliere

Publicat pe 13 Decembrie 2016
În rețeaua 2Performant au fost generate în luna noiembrie vânzări online de peste 8 milioane de euro (inclusiv TVA) pentru magazinele partenere, cu 30% mai mult decât în noiembrie 2015. În decembrie, reducerile online continuă, iar ele pot fi găsite atât de către afiliați, dar și de către consumatorii finali pe Christmasiscoming.eu.

Luna noiembrie a reprezentat un record istoric pentru 2Performant, fiind cea mai bună din cei 8 ani de existenţa a reţelei de afiliere. După Black Friday-ul din România în 18 noiembrie, compania a simţit și impactul în regiune al Black Fraiday-ului din 25, mai ales în Bulgaria şi Ungaria.

Urmează, însă, alte săptămâni de vânzări intense, compania estimând un număr de peste 40.000 de vânzări generate între 12 şi 24 decembrie, în special în categoriile de Cadouri, produse pentru Copii, Cosmetice şi Electronice, acestea ducând la o creştere de 40% faţă de intervalul similar din 2015. 

Rata de conversie la nivel de reţea se menţine la peste 2%. Un aport important la acest indicator îl au promoţiile clienţilor din reţea, printre care se numără campioni locali sau regionali precum Elefant, Vola, EvoMAG, Zoot, Noriel sau Answear precum şi branduri globale ca Orange, Avon, Vodafone, Telekom. 

Platforma funcționează ca un loc de întalnire între magazinele online și afiliați (specialiști în marketing online) și are rolul de a facilita comunicarea dintre aceștia. Prin christmasiscoming.eu, magazinele își scot în față ofertele promoționale de Sărbători, dar și beneficiile speciale pentru afiliați. În plus, afiliații află de cele mai bune oferte pentru a le putea promova mai departe pe internet. 

Orange, spre exemplu, oferă afiliaților comisioane între 3%-100% pe vânzare de device-uri sau abonamente și de până la 30 de lei per lead, în vreme ce Avon acordă un comision de 11% pe vânzare și de 19 lei pentru un lead. 

În categoria Cadouri, afiliații pot câștiga până la 15% din valoarea unei vânzări, iar în categoriile de produse pentru Copii sau Cosmetice, aceștia pot obține până la 10% și respectiv 35%. 

În plus, 2Performant continuă şi în luna decembrie oferirea de bonusuri de 20% din valoarea comisioanelor, tuturor afiliaţilor care generează comisioane valide în anumite programe de afiliere (Avon, Answear, Libris sau Orange), bonusuri plătibile imediat ce comisioanele aferente sunt aprobate şi plătite de către clienţi. În luna noiembrie, 2Performant a acordat astfel de bonusuri afiliaților în valoare de peste 6.000 euro. 

2Performant Network SA este o companie de performance marketing ale cărei servicii includ platforma de marketing afiliat 2Performant, dar și Edge, agenția de performance full-service. Edge furnizează lunar, pe blogul său, Indexului Marketerilor Români (cost pe click, rata şi cost per conversie) de la începutul anului şi până acum.

Printre clienţii 2Performant se numără Elefant, Vola, DePurtat, EvoMAG, Answear, Zoot, Orange, Vodafone, Telekom, Libris, Avon, Noriel, Provident și Cărturești. 

Domenii: New Media

2Performant Network SA

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →