Accace România − digitalizarea activităţilor de BPO şi o creştere a cifrei de afaceri de 30% în 2016

Publicat pe 14 Martie 2017
Accace, una dintre principalele companii de externalizare şi consultanţă din Europa Centrală şi de Est, a înregistrat în anul 2016 o creştere de 30% a cifrei de afaceri în România. Sectoarele de retail şi servicii IT au înregistrat cea mai mare creştere anul trecut, iar tendinţa de externalizare a serviciilor de contabilitate şi salarizare din partea multinaţionalelor existente pe piaţa locală se va menţine şi în perioada următoare.

„Atât segmentul de BPO, cât şi cel de consultanţă fiscală şi legală au înregistrat creşteri în 2016. Cel mai mare aport la creşterea cifrei de afaceri, de circa 70%, a venit din zona de outsourcing, în timp ce serviciile de consultanţă fiscală şi legală au reprezentat aproximativ 30% din veniturile din 2016”, a declarat Laura Ştefan, Managing Director Accace România.

În 2016, pe lângă clienţii existenţi, 50 de clienţi noi au intrat în portofoliul Accace România; aceştia reprezintă companii multinaţionale care au prezenţă şi în plan local. În 2016, a crescut numărul companiilor care au deschis filiale în spaţiul autohton, iar clienţii existenţi şi-au consolidat business-urile, înregistrând creşteri ale cifrei de afaceri. Sectoarele de retail şi servicii IT au înregistrat cea mai mare creştere anul trecut.  

Tendinţe în externalizarea activităţilor financiar-contabile în 2017 

Anul acesta, în România, principala tendinţă constă în digitalizarea şi automatizarea proceselor de colectare şi prelucrare a datelor şi focusarea contabilului pe activităţi cu valoare adăugată pentru utilizatorul de informaţie contabilă. De asemenea, rolul consultantului fiscal în cadrul companiilor va contribui din ce în ce mai mult la desfăşurarea eficientă a activităţilor acestora.

„În următoarea perioadă, în contextul în care clienţii au nevoie − în timp real − de acces la informaţiile financiare, ne propunem să investim şi mai mult în strategia de digitalizare a activităţilor de BPO începută acum câţiva ani. Activitatea de outsourcing se îndreaptă în direcţia automatizării, iar diferenţiatorul major va fi dat de capacitatea de interpretare şi analiză a datelor, de proactivitatea comunicării şi de abordarea consultativă în relaţiile cu clienţii”, preconizează Laura Ştefan. 

Pe partea de consultanţă, diferenţiatorul major al companiei constă în înţelegerea nevoilor de business ale clienţilor şi transpunerea acestora în proiectele de consultanţă fiscală şi juridică. În 2017, Accace va continua să atragă dezvoltarea şi diversificarea proiectelor de consultanţă. 

Planuri pentru susţinerea tinerilor din domeniul fiscal şi contabil 

De-a lungul anului 2017, Accace îşi propune să se implice activ în proiecte de susţinere a studenţilor care vor să îşi dezvolte o carieră în domeniul contabil sau fiscal, prin facilitarea înţelegerii aspectelor practice ale profesiei în cadrul unor workshopuri gratuite. Această decizie vine în urma feedback-urilor primite la interviurile de angajare şi a prăpastiei care există între cunoştinţele dobândite în timpul cursurilor universitare şi realitatea practică, precum şi ca o componentă importantă a programului de CSR pe care îl vom dezvolta anul acesta.

Creşterea şi consolidarea echipei în 2017 

„Accace România are, în prezent, aproape 40 de angajaţi, iar până la sfârşit de 2017 ne dorim să dezvoltăm echipa actuală de specialişti în contabilitate, salarizare, consultanţă juridică şi fiscală. Suntem în continuă căutare de colegi dornici de noi provocări contabile şi fiscale, juniori şi seniori, care să gestioneze situaţii complexe şi să lucreze cu o paletă diversificată de clienţi naţionali şi internaţionali”, a adăugat Laura Ştefan.


Accace Outsourcing SRL

Având peste 330 de profesionişti în cadrul birourilor deschise în şapte ţări din Europa Centrală şi de Est, Accace reprezintă una dintre companiile de consultanţă şi externalizare de top din...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →