Adaptarea la evoluția forței de muncă prin automatizarea rețelei

Publicat pe 11 Octombrie 2022
Pandemia a contribuit la dezvoltarea afacerilor, dezvoltând gestionarea de la distanță a angajaților, o schimbare necesară a stilului de lucru. Anumite companii s-au adaptat mai rapid; cei au automatizat deja rețeaua, au evoluat mai rapid și cu mai puține probleme.

Evoluția forței de muncă este fără precedent, fiind nevoie de suport de la distanță; încă nu este clar cum va fi în viitorul apropiat. Aproximativ un sfert din „gulerele albe” din America de Nord vor dispărea până la sfârșitul anului, iar lucru la distanță va continua să crească.

Dar cum vor fi rețelele care vor susține munca la distanță? Companiile vor alege VPN-uri, sau rețelele în cloud?

Automatizarea rețelei va fi esențială pentru companiile care se adaptează la noile cerințe ale lucrului de la distanță. Indiferent de modul în care aleg să sprijine de la distanță angajații, va fi necesară automatizare.

Pe măsură ce numărul de angajați crește, crește și necesarul de dispozitive; cererea de securitate cibernetică, rutare de rețea sau acces la distanță cresc pe măsură, iar departamentele IT au nevoie de automatizare pentru a ține pasul. Pot folosi instrumente de automatizare a rețelei pentru implementări rapide.

Amenințările cibernetice cresc direct proporțional cu munca de la distanță. Lipsa patch-urilor și erorile în configurațiile pot aduce vulnerabilități în rețeaua extinsă, deci pot compromite securitatea.

Vulnerabilitățile nu pot fi remediate suficient de rapid. Automatizarea poate atenua erorile manuale din implementări prin aplicarea șabloanelor de configurare, reducând semnificativ numărul de vulnerabilități.

Actualizarea echipamentelor de rețea era destul de dificilă înainte de pandemie. Acum, întreținerea automată a software-ului pot permite departamentelor IT să identifice proactiv dispozitivele cu versiuni învechite și să le actualizeze.

Forța de muncă distribuită necesită mai multă colaborare la distanță, deci mai multe modificări de configurare. Pentru cei care alternează lucrul de la distanță cu cel la birou, configurațiile trebuie modificate regulat.

Pentru aceasta, pot fi folosite instrumente de automatizare și șabloane de configurare. Acestea ar trebui să fie bazate pe intenții și să permită implementarea rapidă de modificări fără a sacrifica consistența unei implementări inițiale sau suportul aplicației.

Pentru unii angajați, biroul de acasă este permanent. Însă, și aici au nevoie de performanță și acces, pentru productivitate crescută. Iar aceasta depinde rețeaua de acasă și, mai important, de politicile și configurațiile de acces.

Pentru biroul de acasă, IT-ul poate folosi automatizarea rețelei pentru a evita erorile de configurare și vulnerabilitățile la securitatea rețelei și pentru performanță.

Principii de reținut pentru munca hibridă

În prezent, sunt soluții creative și câteva principii directoare pentru gestionarea mai bună a muncii de la distanță.

Promovarea colaborării prin echiparea cu instrumentele potrivite. Munca la distanță poate fi mai eficientă și mai productivă cu hardware furnizat de companie și platforme de comunicare eficiente.

Asociați automatizarea cu strategiile de creștere a profitului. Investițiile în automatizare au legătură directă cu creșterile veniturilor de până la 5-7%.

Competitivi prin automatizare. Cei care doresc competitivitate trebuie să fie printre primii în automatizare – angajații trebuie să aibă abilitățile necesare pentru productivitate.

Allied Telesis poate ajuta organizațiile pentru a face față cerințelor muncii hibride, cu instrumente performante de automatizarea rețelelor. Autonomous Management Framework (AMF) simplifică implementarea și configurarea dispozitivelor, iar înlocuirea acestora este „zero-touch” – ideală pentru echipele IT mici. Asociera AMF cu Vista Manager EX management crește performanța și reduce costurile.

Domenii: IT

TAG MEDIA SRL

Tag Media SRL o agenție de Relații Publice și Comunicare, activitatea noastră fiind aceea de a difuza informații IT&C către mass media. Aceste informații includ conținut media (comunicate de...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!