ADN-UL SUEDEZ PROPULSEAZĂ INOVAŢIA FOREO SPRE 1 MILIARD DE DOLARI ÎN MAI PUȚIN DE 5 ANI

Publicat pe 4 Septembrie 2018
Ca un brand de frumusețe care s-a concentrat întotdeauna pe inovația produselor, FOREO este cunoscut pentru lansările în premieră precum prima perie de curățare facială din silicon, prima inovație în îngrijire orală de peste 70 de ani și primul tratament cu mască inteligentă din acest an, etc. Cea mai rapidă creștere din lume a brandului de beauty-tech își datorează succesul rădăcinilor și designului suedez.

Călcând pe urmele altor companii suedeze de renume precum Volvo, Ericsson și IKEA, FOREO este o altă poveste de succes care va răsări din această scenă de afaceri nordică. Suedia investește trei procente din GPD-ul său în cercetare-una dintre cele mai mari procente din lume, concentrându-se preponderent pe medicină și tehnologie. Cu peste 2.500 de brevete depuse anul trecut, aproape jumătate dintre companiile sale au devenit prospere cu ajutorul inovației; talentul pentru gândirea creativă face din Suedia una dintre cele mai inovatoare națiuni din lume.

Încă de la fondarea sa în 2013, FOREO a făcut ceea ce fac mai bine suedezii și a transformat în întregime industria. Scopul companiei de beauty FOREO a fost de a crea produse cosmetice de înaltă tehnologie, cu potențialul de a îmbunătăți miliarde de vieți și de a schimba chipul frumuseții, precum și transformarea aspectului rafturilor de baie din întreaga lume datorită designului elegant al produselor. Peste cinci milioane de perii faciale LUNA vândute în întreaga lume servesc drept dovadă.  

“Inspirat de tradiția suedeză pentru inovație, văzută în succesul unor nume cum ar fi Skype, IKEA și Alfred Nobel, FOREO se află în prim-planul revoluției tehnologice de frumusețe. Cu un produs vândut la fiecare 3 secunde în 2017 și peste 100 de premii câștigate, invențiile noastre continuă să aibă un impact profund asupra a milioane de vieți", explică Filip Sedic, CEO și fondator FOREO.

Maeștri suedezi in inovație

Aproximativ cu un secol in urma, nimeni nu ar fi putut prezice că “Made in Sweden” ar apărea pentru a garanta inovația, măiestria și designul de neegalat.

Business Insider a numit recent Suedia drept una dintre cele mai bune locuri din lume pentru a începe o afacere, iar țara găzduiește giganți precum Volvo, IKEA, Ericsson, H&M, ABB, Tetra Pak și AstraZeneca. Miracolul tehnologic suedez nu se limitează la capital, deoarece alte orașe din țară devin rapid puncte atractive noi, promițând continuarea succesului tehnologic suedez.

Ca o marcă de pionierat care îmbină frumusețea cu distracția și practica, FOREO a lansat o revoluție a frumuseții, iar acum compania caută să facă același lucru încă o dată. Continuând cu spiritul de inovație, institutul FOREO lucrează la încorporarea   în cea mai nouă completare a familiei LUNA, Luna Play Smart.  

Pe masură ce înaintăm în cel de-al cincilea an în industrie, atingem încă o dată acea genă suedeză care este implementată adânc în ADN-ul nostru și ne găsim inspirația cu ajutorul ei. Acum când personalizarea este cuvântul cheie în procesul de îngrijire a pielii, putem susține cu siguranță faptul că noul nostru gadget, condus de inteligența artificială, este setat să cucerească această industrie, să zguduie tehnologiile existente și să ofere clienților săi o experiență unică și un dispozitiv capabil să analizeze datele colectate, să întâmpine eventualele probleme și să ofere soluții utilizatorilor săi. Nu poate fi mai personal de atât.”, spune Steve Thomson, CMO FOREO.

Domenii: Afaceri, Retail

Creative Market - PR Agency

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →