1. Subvenții anuale pentru tinerii fermieri
Nu ești singurul care are în plan o afacere cu pomi fructiferi. Această idee de business pare să tenteze din ce în ce mai mulți tineri fermieri. Acesta este și motivul pentru care cererile pentru subvenții dedicate acestui domeniu este mai ridicat în prezent ca niciodată.
Mai mult decât atât, UE permite finanțări rapide pentru demararea afacerilor în pomicultură, printr-o listă extinsă de programe, concepute special pentru a-i încuraja pe tineri să investească într-un domeniu atât de roditor.
În România, pe lângă finanțările venite de la Uniunea Europeană, mai trebuie precizate și subvențiile de la APIA (Agenția de Plăți și Intervenție în Agricultură), cât și ajutoarele venite de la AFIR (Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale).
2. Consultanți disponibili să te îndrume
Cum spuneam și în introducerea acestui articol, este ideal să poți înțelege încă de la început acest domeniu de business, pentru a putea:
3. Demararea unei afaceri cu pomi fructiferi
Orice inginer agronom îți poate confirma faptul că înființarea și îngrijirea unei livezi cu pomi fructiferi nu reprezintă o misiune greu de dus la bun sfârșit. Ține cont de următoarele aspecte:
4. Cele mai atractive soiuri de pomi fructiferi
Încă nu știi în jurul căror soiuri de pomi să îți dezvolți această afacere? Iată care sunt recomandările noastre, pornind de la un criteriu important: profitabilitatea.
Cei mai profitabili pomi fructiferi pentru afacerea ta:
Nucii
Merii
Cireșii
5. Monetizarea activității cu pomi fructiferi
În funcție de pomii fructiferi pe care i-ai ales pentru demararea unui astfel de business, primele producții vor putea fi recoltate în termen de 2-5 ani. Fructele obținute vor putea fi comercializate astfel:
Afacere cu pomi fructiferi: Concluzii
Iată care sunt cele mai importante sfaturi de care trebuie să ții cont, în cazul în care ești tentat să începi o afacere cu pomi fructiferi.
Un astfel de business se concentrează pe 3 piloni: realizarea proiectului pentru finanțare, realizarea și întreținerea culturilor, comercializarea roadelor.
Înțelegerea dinamicii fiecărui astfel de pilon garantează un grad ridicat de pătrundere pe o anumită piață, mai ales în cazul așa-numitelor culturi de nișă.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!