Ai magazin fizic? Afla cum poti vinde mai mult traficului offline printr-o solutie de marketing integrata

Publicat pe 25 Octombrie 2017
Daca ai cel putin un magazin sau locatie fizica in care vinzi, atunci citeste acest articol. O solutie de marketing integrata de ajuta sa cresti business-ul folosindu-te de traficul din magazinele fizice.

In online este foarte usor sa masori toate eforturile de marketing. Stii cat ai cheltuit, in ce campanie. Daca ai o echipa ce foloseste inteligent parametrii UTM (de urmarire campanii) poti masura foarte exact fiecare canal de marketing, ce ROI aduce si unde se merita sa investesti. 

In offline, lucrurile stau putin diferit. Este mai greu sa masori rezultatele directe ale campaniilor. Ai un mesh foarte mare in cea mai aglomerata intersectie, dar suntem convinsi ca nu stii cati l-au vizualizat.

Poate o parte te-au cautat pe internet si au cumparat de acolo ori s-au dus in primul mall in care aveai magazin. Nu poti masura exact. Cum se spune: stii ca jumatate din bugetul de marketing a functionat, dar nu stii care jumatate.

In ciuda acestor lucruri, vanzarile din offline inca reprezinta o mare parte din retail. Pentru unele afaceri mai mult de jumatate din vanzari sunt generate din magazinele fizice. 

 

Cum te poti folosi de traficul din magazin?

Daca in online rata de conversie este in medie undeva la 2-3%, in magazinele clasice se situeaza intre 10 si 50% (in functie de tipul de magazin si industrie).

Deci, la fel ca si in magazinul online, o parte dintre vizitatori iti calca pragul fara sa cumpere nimic. Cum ar fi daca poti sa te reconectezi cu acestia, in acelasi mod in care poti in online? 

Imagineaza ca in acelasi mod in care poti trimite un email/notificare push catre cei care au cautat in magazinul online, sa o poti face si daca ti-au vizitat locatia din mall Baneasca. 

InboxTarget lanseaza integrarea cu offline-ul printr-o solutie construita intern, reprezentata de un suport cu tableta, prin care vizitatorii pot interactiona in diverse moduri.

Serviciul acesta a fost creat in ultimele 6 luni, cu o investitie totala de 100.000 euro si a venit ca o completare la solutia de automatizare si personalizare online deja disponibila.

Exista si varianta care contine iBeacon, o tehnologie relativ noua, foarte eficienta in combinatie cu o aplicatie proprie de mobil. Astfel se pot transmite notificari unui cumparator aflat in zona, sau il poate ghida in magazin catre anumite produse.

Beneficiile prezentei unei tablete interactive intr-un magazin offline

Experienta oferita de interactiunea cu o tableta creste increderea clientului in afacere pe termen lung, iar pe termen scurt rezultatele din noi abonati se pot vedea in vanzari mai mari.

In online, InboxTarget ajuta magazinele online sa isi creasca vanzarile cu un efort mai mic, oferind o solutie completa de automatizare marketing. Printr-o suita de unelte si functionalitati dedicata comertului digital comunica personalizat la nivel personal cu fiecare din clientii sau vizitatorii magazinului.

Serviciul de integrare offline poate fi achizitionat separat, fara a fi necesara integrarea magazinului online, si dispune de o suita de aplicatii predefinite. Toate sunt dezvoltate intern de programatorii nostrii si se customizeaza pe nevoile fiecarui client.

Aplicatii predefinite disponibile pentru vizitatorii magazinului:

  • Solutie de feedback, in care se poate cere parerea vizitatorilor despre produse, afacere, nota acordata;
  • Solutie de abonare la newsletter, notificari push, sau prin sms;
  • Concursuri cu premii, cu scopul colectarii unei baze de date de abonati;
  • Prezentare cataloage statice sau video-uri (de exemplu prelansare produs)
  • Completare formular de inscriere ca membru (mai ales pentru cei care au un program intern de fidelizare)

Conform statisticilor, vizitatorii se simt deranjati de interactiunea cu asistentii de vanzari, mai ales in cazurile in care prezenta in magazin este doar in scopul informarii. Interactiunea cu o tableta este diferita, moderna si are rezultate mai bune.

Avantajele utilizarii unei solutii integrate duce rezultatele eforturilor de marketing catre maximum, si usureaza munca oamenilor din companie responsabili de analiza eficientelor investitiei in promovare. 

Deci, ce mai astepti?

Ia legatura cu un reprezentant InboxTarget sa vedem cum putem sa iti crestem vanzarile.

Domenii: Retail

SC Devant Media SRL

InboxTarget este probabil cea mai completa solutie de automatizare de marketing. Pentru mai multe detalii vizitati www.inboxtarget.ro

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!