Alexandrion Group – cel mai puternic portofoliu de la Whisky Fest 2019

Publicat pe 20 Noiembrie 2019
Alexandrion Group, singurul producător autohton de single malt și principal distribuitor în categoria whisky, a participat la Whisky Fest 2019, primul festival dedicat cunoscătorilor acestui segment, din România.

Evenimentul a avut loc în zilele de 15 și 16 noiembrie ale acestui an și a marcat în calendarele iubitorilor de whisky două zile pline de workshop-uri, degustări și demonstrații de profil.

Alexandrion Group a ales să participe la Whisky Fest 2019 cu portofoliul său extins, fiind prezent cu 5 standuri dedicate: Glenfiddich, Single Malt Society, Maker’s Mark, Auchentoshan și Jim Beam.

La standul Single Malt Society, doritorii au putut găsi brandurile Chapter 7 și Laphroaig, care au propus spre degustare Miltonduff 6YO, 65 grade Celsius, care a putut fi personificat, Highland 19YO și BenRiach 9YO, o ediție specială creată pentru România, iar Laphroaig a subliniat segmentul whisky-urilor afumate. Single Malt Society reprezintă o platformă care reunește connoisseur-ii de profil și pregătește lansarea primului whisky autohton, sub marca Alexandrion Group.

Experiența propusă de Glenfiddich în cadrul festivalului a înglobat degustarea de sortimente deosebite de whisky, discutate într-o perspectivă profesionistă în cadrul celor două sesiuni de mentoring susținute de Struan Grant Ralph, Ambasador la William Grant & Sons, cu o sesiune de caricaturi în cadrul căreia consumatorii au imortalizat bucuria de a trăi. 

Elementul central al acestui corner a fost Glefiddich Grand Cru, lansat în România în luna septembrie a acestui an. Acesta reprezintă un single malt în ediţie limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie de stejar French cuvée, care îmbină cele mai fine arome din Scoţia şi Franţa pentru a crea gustul ce redefineşte luxul.

Jim Beam, Marker’s Mark și Auchentoshan și-au deschis și ei portofoliile de produse la acest eveniment, fiecare propunând experiențe unice la standurile lor personalizate din cadrul festivalului. Fiecare dintre acestea a propus simpatizanților să se bucure de cocteilurile lor semnătură, iar mai mult de atât, Maker’s Mark a propus ceruirea paharelor, element unic al brandului. Această acțiune face referire la sigilarea manuală printr-o tehnică specifică de ceruire a sticlelor, care nu permite lichidului îmbuteliat să îți modifice calitățile. Această tehnică, veche de peste 100 de ani, pune în prim-plan reminescențe franțuzești din sfera cognac-ului, plan din care a fost și inspirată această experiență, disponibilă acum consumatorului Marker’s Mark. Dintre standurile Jim Beam prezente în festival, Auchentoshan a înregistrat cea mai mare audiență. 

”Interacțiunea directă cu consumatorul nostru reprezintă un excelent context de surprindere a noilor comportamente de consum, iar pentru a răspunde cât mai exact cererii din piață, Alexandrion Group participă la evenimente de anvergura Whisky Fest, cu un mix de produse atât din gama de import, cât și cu Single Malt Society, platforma dedicată iubitorilor de single malt din România. Mai mult de atât, venim în întâmpinarea grupurilor targetate de noi în vederea creării unei legături dintre aceștia și primul single malt românesc pe care Alexandrion Group îl va lansa. Piața de whisky în România înregistrează o creștere constantă double digits, atât cantitativ, cât și valoric, și există o accelerare către premiumizare. Alexandrion Group oferă cel mai bogat portofoliu de whisky și experiențe unice de consum, dovedindu-și constant calitatea de trendsetter.” a declarat Marinela Popescu, directorul de marketing al Alexandrion Group.

Whisky Fest a reunit peste 1000 de producători, distribuitori și iubitori ai băuturilor spirtoase într-o mare diversitate de arome, atât autohtone, cât și de import. Evenimentul a fost dedicat persoanelor de peste 18 ani, promovând consumul responsabil de băuturi alcoolice.

Despre Alexandrion Group

Alexandrion Group este lider în producţia și distribuţia de vinuri și băuturi alcoolice din România și din 2017 singurul producător de single malt din țară. Grupul este format din Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase și au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piaţă, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti și produse internaţionale. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, Alexandrion 100, ediţie specială dedicată Centenarului, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, lichiorul de fructe SABER Elyzia, distilatul de fructe Zolmyr, Vodka Kreskova, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziţia de lider pe piaţa băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000. Începând cu anul 2018, Grupul și-a extins activitatea în urma unei achiziţii importante în 2018 a șase companii noi, care acum reprezintă o entitate separată în cadrul Grupului sub numele THE ICONIC ESTATE, completând portofoliul cu vinuri liniștite și spumante premiate


ASOCIATIA BUSINESS MEDIA CLUB

Asociatia Business Media Club  este conformă unui mediu în continuă schimbare, experimentat în a construi povesti frumoase și eficiente pentru consumatorii din ce în ce mai exigenți care vor...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →