Amigo, leaderul absolut al pietei de cafea pure instant, provoaca piata de cafea prajita si macinata: tu de ce bei cafea?

Publicat pe 4 Aprilie 2016
Bucuresti: 35% dintre consumatorii de cafea din Romania ne-au spus: “cafeaua mea nu este suficient de tare si, daca s-ar putea, taria gustului si a aromei ar putea fi imbunatatita”. Lor si celor care nu au uitat la ce serveste cafeaua, Amigo le spune “Buna dimineata!”

Amigo, leaderul pietei de cafea pure instant, isi anunta intrarea pe segmentul de cafea prajita si macinata. Cel mai vechi brand de cafea din Romania si singurul brand brazilian de cafea de pe piata, Amigo provoaca brandurile cu renume cu o cafea cu gust puternic, ce se adreseaza tuturor oamenilor care au nevoie sa isi inceapa ziua cu un nivel de energie maxim. Incepand cu martie 2016, Amigo va lansa campania pentru noua cafea macinata, dedicata celor ce nu au uitat la ce serveste cafeaua – sa le dea energie pentru a incepe in forta dimineata.

Avand deja un renume pentru publicul din Romania obisnuit cu cafeaua instant, prin Amigo cafea prajita si macinata, brandul vine in intampinarea iubitorilor de cafea cu un manifest de marca, pe masura caracterului sau: o adresare directa catre cei care nu au uitat la ce serveste cafeaua. Asadar, cafeaua nu este despre culoarea si delicatetea cestii, ci despre taria lichidului din ea, cafeaua nu este despre seducerea unui abur, ci despre trezirea oferita de un gust puternic, nu este despre ritual, ci despre energia pe care o obtii. Produsul a fost dezvoltat ascultand in primul rand vocea consumatorilor –faptul ca isi doresc o cafea mai tare si cu un gust puternic, pentru a-i ajuta sa isi extraga doza de energie dis-de-dimineata si sa se pregateasca de o zi alerta, in care nu au timp de pauze prelungite. De aceea, noul produs are un gust puternic, demn de Brazilia, patria cafelei de unde isi trage originea, si de garantia calitatii oferite de aceasta. Noul Amigo cafea prajita si macinata vine sa sustina ADN-ul marcii si platforma de comunicare trasata anul trecut pe TV– „Energie, nu vorbe”, prin care ii recunoaste si sarbatoreste pe toti cei care sunt matinali si lucreaza de la primele ore sub presiunea timpului si a sarcinilor. Campania urmeaza a fi comunicata si pe Social Media (pagina Facebook Amigo), in online, print, In-store POSM, pe automatele de cafea si prin proiectele speciale din perioada urmatoare. Regia spotului TV e semnata de englezii Monatomi si Damien Groves (beauty shot) si acesta a fost realizata de casa de productie MME. Echipele implicate: • Echipa Strauss: Razvan Mircea (Marketing Director), Madalina Mitru (Group Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager), Lucian Nistoroiu (Brand Manager). • Echipa McCann: Adriana Pascan (Creative Director), Cristina Calota (Copywriter), Ionut Coanda (Art Director), Dana Hogea (Client Service Director), Ana Miculescu (Group Account Director), Carmen Marin (Account Director), Ana Fara (Account Junior); Bianca Manescu (Strategic Planner), Diana Ceausu (Head of Strategy), Productie AV si Photo: Tiberiu Munteanu, Alexandru Platon, Alex Ionescu; Online MRM: Ana Dumitrescu; McCann PR: Raluca Nicolae (Senior PR Consultant) • Echipa Media - Starcom: Marian Petcu (Planning Director), Dinu Maftei (Communication Manager), Alexandra Iordachescu (Digital Media Director), Robert Mares (Digital Planner).

Despre Grupul Strauss

Grupul Strauss este o companie internationala listata la bursa, cu peste 70 de ani de experienta in domeniu. Grupul este activ pe 5 continente, detine sute de marci si are circa 14.000 de angajati. Strauss Coffee este a 4-a companie producatoare de cafea din lume in ceea ce priveste achizitiile de cafea verde, iar in ultimii 7 ani s-a remarcat drept unul dintre producatorii de cafea cu cea mai rapida ascensiune. Activitatiile Strauss Coffee se axeaza pe categoria de cafea prajita, macinata, dar si alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o solutie pentru piata AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele si servicii de cafea pentru birou. Compania este leaderul pe cea mai mare piata de cafea din lume - Brazilia, de asemenea este unul dintre jucatorii principali ai pietelor de cafea din Europa Centrala si de Est, Israel si se claseaza pe locul 1 sau 2 in majoritatea pietelor in care opereaza.

Domenii: Retail

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →