Decizia organizării acestui eveniment vine în contextul în care multe companii nu au o înțelegere practică asupra conținutului și a modului de pregătire a dosarului prețurilor de transfer.
„Prețurile de transfer sunt, în continuare, un subiect foarte fierbinte pentru companii în această perioadă și, printre primele întrebări care apar în legătură cu acest subiect, se numără: Chiar am nevoie de acest dosar, îmi aduce valoare sau e doar o cerință de formă căreia trebuie să mă conformez cu costuri minime? Pentru a putea ajunge la o concluzie privind necesitatea pregătirii sau nu a unei documentații solide pentru prețurile de transfer, discuția ar trebui să aibă un cadru mai larg și să ia în considerare aspecte ce țin de bunul management al afacerii, nu doar conformitatea fiscală”, menționează Mihaela Iacob - Tax Manager Accace România.
În cadrul acestui workshop, dorim să aducem și o altă perspectivă asupra conceptului de transfer pricing, prin împărtășirea know-how-ului dobândit în urma proceselor noastre de “making of” ale dosarelor prețurilor de transfer.
„În afară de argumentele ce țin de conformitate fiscală, companiile ar putea lua în considerare și raționamente de business când decid dacă un dosar al prețurilor de transfer este necesar sau nu. Ajustările derivate din prețurile de transfer impuse de către autoritățile fiscale pot crea o problemă semnificativă în ceea ce privește managementul fluxurilor de numerar, astfel încât plăți curente sau planuri de dezvoltare ajung să fie amânate pentru a acoperi impozitele suplimentare și penalitățile generate de aceste ajustări. De asemenea, determinarea unor prețuri de transfer adecvate nu este o știință exactă, ceea ce oferă autorităților fiscale spațiu de interpretare. Astfel, pregătirea din timp a unei politici consecvente de politici de transfer îi oferă companiei argumente solide în discuțiile cu autoritățile fiscale și pot împiedica o abordare agresivă a acestora”, subliniază Mihai Erculescu - Senior Tax Consultant Accace România.
Pentru mai multe informații legate de agendă, speakeri și înregistrare, vă rugăm să accesați pagina evenimentului: https://accace.ro/transfer-pricing-aplicatii-practice-privind-dosarul-preturilor-de-transfer-eveniment-lp/
Despre Grupul Accace
Având peste 550 de profesioniști în cadrul birourilor deschise în 13 țări din Europa Centrală și de Est, Grupul Accace reprezintă una dintre companiile de consultanță și externalizare de top din regiune. De-a lungul anilor, Accace a dobândit o experiență remarcabilă, deținând un portofoliu ce cuprinde peste 2000 de clienți, majoritatea companii internaționale. În prezent, furnizam servicii prin intermediul birourilor noastre din Cehia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia, Ucraina, Bosnia si Hertegovina, Croatia, Germania, Macedonia, Muntenegru, Serbia si Slovenia. Alte locații europene, precum și din afara Europei, sunt acoperite de partenerii noștri de încredere.
Accace România a fost înființată în București în urmă cu 10 ani, în prezent oferind atât servicii de externalizare contabilitate, salarizare și administrare de personal, cât și consultanță fiscală, corporate și juridică, prin intermediul unui cabinet de avocatură afiliat.
Vizitați-ne pe www.accace.ro
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!