Arvato Services se reinventează și devine Majorel România

Publicat pe 21 Februarie 2019
Grupul Bertelsmann împreună cu trustul Saham lansează Majorel, compania cu cele mai îndraznețe planuri de viitor în sectorul de BPO

• Companiile Arvato CRM, Phone Group, Outsourcing Ecco Outsourcing  și Pioneers își schimbă identitatea de brand în Majorel. 

• compania Majorel are o prezență globală în 28 de tari, lideri de piață in Europa, Africa si Orientul Mijlociu

• Sute de milioane de euro urmează să fie investite în noi capacități digitale și expansiune pe piețele emergente.

Thomas Mackenbrock, directorul executiv al grupului nou creat, a lansat oficial noua companie Majorel, cu o declarație ambițioasă în ceea ce privește strategia globală de creștere a noii companii.

Majorel, are peste 48.000 de angajați în 28 de țări din întreaga lume, fiind un jucător de frunte în Europa, Orientul Mijlociu și Africa având o prezență puternică în Asia și America. Majorel a fost creat la începutul acestui an, prin asocierea companiei internaționale de media Bertelsmann, cu serviciile și expertiza în customer service și educație al grupului Saham din Maroc.

Majorel urmărește poziția de lider în industria de contact center la nivel mondial, investind puternic în rețeaua sa regională și capabilitățile digitale de care clienții pot beneficia. Acesta intenționează să investească sute de milioane de euro pe parcursul anilor următori în expansiune geografică și în capabilități și soluții digitale, inclusiv analiză, inteligență artificială (AI) și automatizare.

Dezvoltarea noii companii, Majorel a apărut ca răspuns la schimbările continue care au loc în industria de customer service, determinate de peisajul digital foarte dynamic din ultimul timp. Cercetările efectuate în numele companiei arată că, în următorii ani, 27% din interacțiunile existente în centrele de relații cu clienții, ar putea fi automatizate, această cifră putând crește până la 45% în 2027.

Această schimbare se va reflecta în o creștere globală masivă a interacțiunilor cu clienții. Multe dintre acestea vor fi tratate prin soluții complet automate astfel, experții estimează că numărul de interacțiuni umane permise de tehnologie ar putea să se dubleze până în 2027, creând noi locuri de muncă, deoarece serviciile de experiență ale clienților se îndreaptă spre un model hibrid uman-AI.

Thomas Mackenbrock, CEO-ul companie Majorel, a declarat: "Vom vedea o creștere rapidă și o schimbare în industria experienței clienților pe parcursul următorului deceniu. Pentru a face față provocărilor și oportunităților pe care le aduce aceasta, trebuie găsită combinația perfectă dintre oameni, tehnologie și acoperire globală.

La Majorel, vrem să investim în viitorul nostru și să profităm de aceste oportunități. Investițiile pe care le facem în oameni, date, tehnologie și în rețeaua noastră regională, ne vor permite să continuăm să oferim transformarea și fiabilitatea de care clienții noștri au nevoie. Ca rezultat, credem cu fermitate că vom putea să prosperăm în această piață dinamică; consolidând în continuare poziția noastră proeminentă în cadrul EMEA, extindându-ne prezența pe piețele emergente și continuând extinderea parteneriatelor noastre de încredere cu clienții existenți"

‘Suntem foarte bucuroși să scriem un nou capitol în industria de BPO pe piața din România. Noul nume al brand-ului subliniază viziunea pe care noi o avem asupra business-ului: Majorel s-a creat prin alăturarea termenilor: ‘Major’ care înseamnă – signifiant și Rel de la relationships. Practic asta vrem să clădim aici: relații durabile, valoroase cu clienții, partenerii și angajații noștri. ‘spune Daniela Micușan, Manager General Majorel România.

Urmăriți Majorel România pe canalele de socializare : Facebook și LinkedIn.

Despre Majorel

Majorel proiectează, oferă și diferențiază experiența clienților în numele câtorva dintre cele mai respectate companii din lume. Oferă o comunicare clasică a clienților, precum și soluții digitale, cum ar fi mass-media socială și comunicații online, interacțiune automată și AI, analize, auto-service și alte soluții ale ciclului de viață al clienților.

Pentru a vedea videoclipul care a lansat noua companie, accesați canalul YouTube: AICI

Majorel este unul dintre principalii furnizori de BPO din întreaga lume. Are peste 48.000 de persoane în 28 de țări din întreaga lume, cu poziții de lider de piață în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, având în același timp o prezență puternică în Asia și America. Majorel proiectează și produce soluții personalizate pentru diferite tipuri de business-uri, acoperind o gamă largă de procese comerciale prin oferirea de servicii integrate. Acestea includ toate serviciile legate de crearea și distribuirea produselor tipărite și a suporturilor de stocare digitală, precum și gestionarea datelor, asistență pentru clienți, servicii CRM, gestionarea lanțului de aprovizionare, distribuție digitală și servicii financiare, precum și servicii IT personalizate și calificate.

Majorel reunește întreprinderile Bertelsmann și Saham din întreaga lume, inclusiv Arvato CRM Solutions, Group Group, ECCO Outsourcing și Pioneers Outsourcing. Grupul a avut venituri anuale de 1,2 miliarde de euro și peste 500 de clienți la nivel global în multe sectoare industriale. Pentru mai multe informații despre Majorel vizitați: www.majorel.com

Dacă vrei să faci parte din această companie, trimite cv-ul tău la recrutare@bertelsmann.de.

Domenii: Afaceri

Majorel România

Majorel proiectează, oferă și diferențiază experiența clienților în numele câtorva dintre cele mai respectate companii din lume. Oferă o comunicare clasică a clienților, precum și soluții digitale,...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →