Aspecte de luat in considerare atunci cand achizitionati o imprimanta de birou

Publicat pe 6 Decembrie 2022
Echipamentele de birou ale companiei ar trebui actualizate la fiecare cinci pana la sapte ani pentru a va asigura ca afacerea dvs. functioneaza cu cea mai eficienta si avansata tehnologie de printare.

Daca cautati cea mai buna imprimanta de birou pentru afacerea dvs., exista cateva aspecte importante de care trebuie sa tineti cont in procesul de selectie si achizitie.

Trebuie sa luati in considerare nevoile de imprimare ale companiei, bugetul si cati angajati vor utiliza constant echipamentele de printare.

Peste 90% dintre imprimantele vândute sunt de dimensiunea A4 în ceea ce privește dimensiunea hârtiei, imprimantele A3 sunt un tip specific de imprimantă care se adresează în primul rând unui anumit public.

Iata un ghid simplu pentru a va ajuta sa alegeti cea mai buna imprimanta A4 pentru nevoile afacerii.

Respectati bugetul afacerii.

Majoritatea afacerilor au un buget dedicat pentru achizitionarea de echipamente de birou sau de printare pe care nu il pot depasi.

Daca sunteti in cautarea unei imprimante de birou noua pentru ca cea vechea s-a stricat sau aveti alte circumstante atenuante, puteti cumpara o imprimanta noua de pe site-ul PrintingMall.ro, chiar daca bugetul pentru echipamente de birou a fost atins. Cum?

Alegeti solutiile de inchiriere imprimante oferit de Printing Mall si astfel puteti testa echipamente de printare multiple la costuri reduse, ulterior achizitionand modelul care s-a pliat cel mai bine pe nevoile de printare ale afacerii.

Analizati nevoile de imprimare ale afacerii.

Daca tipariti mai putin de 5.000 de exemplare/printuri pe luna, ar trebui sa luati in considerare unul dintre numeroasele modele de imprimante de birou A4 si dispozitive multifunctionale care sunt disponibile pe site-ul PrintingMall.ro!

Daca volumul de printare al afacerii este peste 5.000 de exemplare/printuri pe luna, va recomandam sa luati in considerare imprimante A3 de pe site-ul PrintingMall.ro.

In cazul in care afacerea are un numar mic de angajati, este posibil să aveți nevoie de funcții specializate pe care le au doar dispozitivele multifuncționale A4 sau A3.

Alte cerinte necesare pentru echipamentele de printare pot include: perforarea, capsarea, instrumentele de productivitate sau chiar crearea de brosuri.

Dupa ce ati descoperit care sunt nevoile de printare ale afacerii, ar trebui sa puteti discerne daca veti lua in considerare imprimantele A3 sau A4 pentru biroul dvs.

Aveti nevoie de imprimare color in mod regulat?

Cernelurile au fost odata singura metoda de imprimare color, dar acum imprimantele laser pot produce culori de o calitate exceptionala.

Imprimantele laser sunt mai benefice companiilor care au nevoie sa imprime o multime de documente color profesionale.

Daca imprimati doar documente de culoare neagra pe baza de text, veti gasi pe PrintingMall.ro o selectie diversa de imprimante laser monocrome, probabil cea mai economica optiune pe care o puteti achizitiona.

Aveti nevoie de echipamente multifunctionale de printare?

Cel mai eficient mod de a clasifica echipamentele multifunctionale de printare este in functie de scopul propus: acasa, la serviciu sau ambele.

Daca sunteti interesat de o multifunctionala A3 sau A4 pentru casa, probabil ca iti va pasa de calitatea imprimarii, ceea ce inseamna ca vreti o imprimanta multifunctionala cu jet de cerneala.

In plus, daca fotografiile sunt interesul dvs. principal si doriti sa le imprimati din aproape orice sursa - carduri de memorie, stick-uri USB sau camere foto - aveti nevoie de un MFP profesional.

Daca sunteti interesat de un dispozitiv multifunctional care este dedicat in primul rand muncii, probabil ca va pasa mai mult de text decat de fotografii, motiv pentru care veti dori o imprimanta sau o multifunctionala laser.

Ce caracteristici ale imprimantei sunt esentiale?

Cu imprimantele de birou, puteti avea cate functii doriti, insa aceste caracteristici au efect asupra pretului.

Luati in considerare atributele care sunt cele mai importante pentru organizatia dvs.:

  • Imprimare
  • Copiere
  • Scanare
  • Fax
  • Retea (Wifi, Ethernet)
  • Imprimare pe doua fete
  • Copiere/scanare fata-verso

Daca aveti nevoie de imprimare color de inalta calitate pentru prezentari, va recomandam sa achizitionati o imprimanta laser color profesionala.

Daca alegeti o masina laser color, retineti ca exista costuri asociate cu dispozitivele de bază (sub 500 EUR), care sunt de obicei mari.

Luati in considerare costul pe pagina printata al imprimantei sau multifunctionalei pe care doriti sa o achizitionati.

Poate fi benefic sa investiti mai mult in imprimanta la inceput pentru a avea costuri de imprimare mai mici pe termen lung.

In cele din urma, incercati sa discutati cu un specialist de la PrintingMall.ro inainte de a cumpara o imprimanta sau o multifunctionala A3 / A4.

Aspectul pozitiv al imprimantelor A3 este ca sunt relativ mai usor de ales decat imprimantele A4.

Insa, acestea se adreseaza unei anumite nise si alegerea acestui tip de imprimanta depinde doar de nevoile individuale ale fiecarei afaceri.

Domenii: Afaceri

EDCORA IT SERVICES SRL

Reunim cele mai importante tehnici și tactici de optimizare si promovare online. Edcora transformă bugetul de promovare din cheltuială în investițe profitabilă. EDCORA iți oferă soluția perfectă...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!