Auditul SEO poate face diferenta intre esecul si succesul unui Magazin Online

Publicat pe 5 Noiembrie 2019
Detii un magazin online la inceput de drum? Nu iti permiti sa investesti in SEO lunar? Nicio problema! Insa, crede-ma, nu iti permiti sa nu investesti intr-un audit SEO! Detii un magazin online cu vechime si ai observat o scadere dramatica a traficului organic? Trebuie sa comanzi un Audit SEO pentru a identifica problema!

Detii un magazin online la inceput de drum? Nu iti permiti sa investesti in SEO lunar? Nicio problema! Insa, crede-ma, nu iti permiti sa nu investesti intr-un audit SEO!    

De ce? Pentru ca la un moment dat, s-ar putea sa faci o greseala fatala pentru afacerea ta online. Sa ne imaginam urmatorul scenariu...Magazinul tau online va aparea in Google la anumite cautari specifice, iar acest lucru iti va genera vanzari. La un moment dat, decizi sa schimbi denumirea unor produse care se vand foarte bine, neluand in calcul faptul ca se vor schimba si URL-urile (denumirea linkurilor produselor). Te trezesti ca traficul pe site scade dramatic si ca telefonul nu mai suna. Nu intelegi de ce magazinul tau online nu mai apare in prima pagina pe Google pe cuvintele cheie pe care inainte aparea. Trec cateva luni bune si afacerea ta o ia la vale. Iti pui serios intrebarea daca mai are rost sa continui.

Am intalnit multe situatii similare in cei 12 ani de activitate in domeniu. In cazul multor platforme cu care sunt construite magazinele online, atunci cand schimbi denumirea unui produs, se schimba si URL-ul (denumirea linkului). Prin urmare, URL-ul initial devine pagina 404 (inexistenta), iar URL-ul nou nu preia popularitatea si vechimea online a celui initial. Astfel, pagina dispare din Google la cautarile cheie relevante. Cu timpul, noul URL incepe sa se indexeze, insa este ca si cum ai re-lansa magazinul online. Daca ai mai si promovat pe bloguri, ziare si reviste online vechile URL-urile, pierzi toate aceste voturi de incredere. Pentru ca, daca nu implementezi un redirect 301 de la vechiul URL catre noul URL, popularitatea nu se transfera.

Detii un magazin online cu vechime si ai observat o scadere dramatica a traficului organic? Site-ul aparea in prima pagina pe Google pentru anumite cautari cheie, iar acum este in pagina 2 sau 3, ori chiar nu mai apare deloc in Google? Trebuie sa comanzi un Audit SEO pentru a identifica problema! Pot fi mai multe cauze: ai schimbat denumirea URL-urilor, fara sa implementezi redirectionari; ai implementat SSL-ul si nu ai facut redirecturi 301 la radacina site-ului; din greseala, cineva care are acces la site a blocat de la indexare paginile respective;  ai site-ul virusat; ai linkuri spam pe site; ai introdus text ascuns / invizibil pe site; ai exagerat cu backlinkurile si Google ti-a penalizat site-ul.

Auditul SEO are rolul de a:

•    verifica daca exista factori care ar putea bloca evolutia site-ului

•    identifica problemele de indexare si de accesibilitate

•    stabili situatia actuala a site-ului (atat on-site, cat si off-site), pentru comparatii ulterioare

•    stabili niste directii de dezvoltare.

Ce primesti?

Pe scurt, auditul SEO contine atat recomandari teoretice, cat si optimizari propriu-zise (ce vor servi ca model). Serviciul de auditare SEO propus de Oseom Media vizeaza atat aspectele SEO on-page, cat si cele off-page. Identificam problema/aspectul ce trebuie imbunatatit, iti explicam de ce, venim cu solutii.

Mai multe detalii, poti gasi aici

http://oseom.ro/servicii-oseom/audit-seo/

http://www.blog-seo.ro/services-view/audit-seo/

Cine implementeaza recomandarile din Audit?

De obicei, recomandarile din auditul SEO sunt implementate de echipa clientului, dar pot fi efectuate si de agentia de Marketing Online care furnizeaza auditul. Unele recomandari pot fi implementate direct din panoul de administrare al site-ului, iar altele necesita atentia unui programator.

Vrei sa stii care sunt motivele pentru care site-ul tau nu este in top, acolo unde ii este locul? Contacteaza echipa Oseom Media si cere o oferta personalizata!  

Domenii: New Media

OSEOM Media SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!