B-Mall, un eshop ce reuseste sa se mentina in topul preferintelor – afla cum si de ce

Publicat pe 1 Noiembrie 2019
Piata de fashion online creste de la an la an. Studiile arata ca adaugam procente la consumul de servicii de nisa. Adica cumparam masiv haine si incaltaminte, accesorii si tot ceea ce magazinele de profil pun la dispozitie. Nu conteaza productia locala, ci mai degraba trendurile din strainatate ne inspira. Asadar ne aliniem publicului strain si apreciem se pare brandurile cunoscute in lume.

Piata de fashion online creste de la an la an. Studiile arata ca adaugam procente la consumul de servicii de nisa. Adica cumparam masiv haine si incaltaminte, accesorii si tot ceea ce magazinele de profil pun la dispozitie. Nu conteaza productia locala, ci mai degraba trendurile din strainatate ne inspira. Asadar ne aliniem publicului strain si apreciem se pare brandurile cunoscute in lume.  

Ce a contribuit la acest fenomen a fost negresit si faptul ca unele mgazine au mizat pe colectiile brandurilor. Exista si pe aceasta nisa competitivitate. Un nou magazin trebuia sa vina cu un altfel de concept pentru a atrage publicul. Ideea pe care spre exemplu B-Mall s-a bazat a fost tocmai acea nisa de multibrand.

Magazinul cu branduri diverse pentru toate gusturile

In Romania existau desigur magazine dedicate de la un brand anume. Dar cate unul pentru fiecare nume celebru. Existau de asemenea si magazine ce comercializau fake-uri, un fenomen nascut tocmai din obsesia unora de a avea acces la haine de firma. Existau chiar si magazine cu haine de la multiple branduri, dar erau inaccesibile unui segment de public. Asadar B-Mall a venit cu propria strategie, iar aceasta se referea la un mix de colectii, cu o sursa la fel de diversa.

B-Mall a adunat in paleta sa colectii de la sute de branduri, toate de renume international. Alexander McQueen, Prada, Dior sunt doar cateva dintre aceste nume sonore. Selectiile inseamna ca articolele fac parte din recente colectii, in pas cu moda, in pas cu sezonul, se actualizeaza destul de des si sunt existente in stoc, disponibile. Exista la fiecare produs in parte mentiuni despre timpul estimat de livrare si starea stocului.

Mai mult decat atat, produsele inseamna cam tot ce ar avea nevoie oricine pentru a-si forma o garderoba de sezon, de haine de zi cu zi, de tinute complete. Se adreseaza femeilor, barbatilor, cu un segment de produse si pentru copii si adolescenti si cuprinde imbracaminte, incaltaminte si accesorii. In sens larg, iar in detaliu regasim aici de la camasi la tricouri, pantaloni, jeansi, fuste, sneakersi, mocasini etc.

Toate hainele sunt de firma, originale 100%. In acest sens exista si toate conditiile intrunite, pe care cumparatorii le pot verifica. Intocmai acesta a fost si scopul, de a combate fenomenul fake, de a oferi publicului calitate, diversitate si mai ales originalitate. B-Mall a devenit asadar un liant al publicului roman interesat de moda asa cum este ea dictata de mari branduri si tot ce se lanseaza pe marile podiumuri. A adus mai aproape si mai usor de cumparat aceasta piata de fashion.

Dincolo de necesitatea unor articole de imbracaminte, asa cum este firesc, este placerea de a imbraca si a de afisa un look aparte. Ne facem distinsi prin stil, clasa si prin combinatii vestimentare. Iar B-Mall vine deci cu un context potrivit pentru aceste preferinte.

Colectiile generoase ca numar de produse se regasesc in cadrul paginii oficiale, b-mall.ro.

Domenii: New Media

SC EUROPEAN ADVERTISING HOLDING SRL

eAdvertising .generating top results

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!