Bicicleta pentru slabit - cat este de utila?

Publicat pe 9 Noiembrie 2018
Ca orice aparat de fitness, si bicicleta de slabit trebuie folosita cu regularitate si corect pentru a putea conduce la rezultatele promise.

Multi dintre cei ce aleg sa cumpere o astfel de bicicleta de fitness se multumesc sa pedaleze ocazional, considerand ca este suficient pentru a slabi sau pentru a te mentine in forma.

Bicicleta pentru slabit e utila daca este folosita. Exista 3 tipuri de bicicleta statica: bicicleta eliptica sau verticala, bicicleta medicinala si bicicleta orizontala. Dintre acestea, cea eliptica este cea mai potrivita pentru slabit, caci este prevazuta cu numeroase programe menite sa ajute si sa sustina antrenamentul.

Iata cateva sfaturi pentru ca o bicicleta de slabit chiar sa te ajute sa slabesti:

Antreneaza-te des. Nu este suficient sa pedalezi 20 de minute de 2 ori pe saptamana sau, mai rau, o ora pe saptamana in ritm lejer. Ca orice exercitii fizice, pentru a avea rezultate, trebuie facute cu regularitate si dupa un program adecvat. Este bine sa pedalezi de minim 4 ori pe saptamana, un timp suficient de indelungat pentru ca muschii sa consume caloriile necesare.

Asociaza o dieta. Miscarea, de regula, este menita sa forteze muschii sa se dezvolte. Altfel spus, atunci cand faci sport creste masa musculara. Daca nu asociezi sportul, sau in acest caz pedalatul la o bicicleta eliptica, cu un regim alimentar adecvat, mai sarac in kilocalorii, fara zahar, grasimi si calorii goale, atunci stratul adipos nu va scadea, ci se va observa o crestere a masei musculare. Daca nu poti adopta o dieta de slabit, incearca sa mentii regimul alimentar actual, fara a-ti satisface poftele produse de efortul suplimentar la pedalat.

Diversifica tipul de antrenament. Daca pedalezi pentru a slabi, atunci trebuie sa simti ca depui efort, nu doar ca misti picioarele. Organismul se obisnuieste destul de repede cu un anumit tip de miscare si cu un anumit efort, iar muschii invata ca trebuie sa se dezvolte si, odata ce se intaresc, exercitiile vechi nu mai au acelasi efect. Iata de ce este indicat si chiar necesar sa diversifici cat mai mult si mai des tipul de antrenament. Poti alterna pedalatul lent cu unul foarte intens, poti apoi sa alegi un ritm mediu mai mult timp, poti pedala de mai multe ori pe zi sau mai mult timp, pana cand simti organismul epuizat dar in acelasi timp plin de energie. Abia atunci tot corpul este destins, activat si sistemul circulator este pus corect la lucru.

Domenii: Lifestyle

Adcentric Consulting SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →