Biroul directorial: 5 sfaturi pentru o amenajare elegantă

Publicat pe 7 Aprilie 2022
Biroul directorial influențează, într-o oarecare măsură, imaginea ta în firmă. Spațiul trebuie să fie atât funcțional, pentru a-ți desfășura activitățile zilnice cu ușurință, cât și primitor, pentru a crea o impresie bună partenerilor de afaceri. Iată câteva sfaturi care să te ajute să aranjezi spațiul într-un mod armonios.

Cum amenajezi un birou directorial

Un birou elegant este caracterizat printr-o potrivire perfectă a mobilierului, a decorului și a elementelor de finisaj. Un astfel de aranjament nu doar că insuflă o stare de calm și creează un mediu productiv, ci și sugerează profesionalismul și buna coordonare.

La baza amenajării biroului directorial se află masa de lucru și scaunul confortabil. Acestea trebuie să fie funcționale și de o calitate bună, dar și impozante. De asemenea, nu trebuie neglijat peretele din spatele biroului propriu-zis, unde ar trebui să fie așezate biblioteci spațioase și elegante. În continuare, descoperă câteva sfaturi generale, utile.

1. Respectă stilul de amenajare interioară ales

Amenajarea biroului directorial trebuie să se realizeze într-un mod unitar. Finisajele, mobilierul și decorațiunile trebuie să se încadreze în același tip de design interior. Eleganța poate fi regăsită în mai multe stiluri: clasic, retro, vintage, baroc, Art Deco, Shabby Chic, minimalist, modern, contemporan, glamour ș.a. Modul de amenajare trebuie ales în funcție de preferințe și de imaginea pe care vrei să o creezi în companie.

2. Nu poziționa biroul la perete

Într-un birou directorial, masa de lucru poate fi așezată în fața bibliotecii, aproape de o sursă de lumină naturală, spre mijlocul camerei. Simetria și simplitatea oferă un aspect elegant, iar biroul propriu-zis nu trebuie încărcat cu mormane de documente sau cu prea multe decorațiuni, indiferent de stilul de amenajare ales.

3. Alege un scaun de birou directorial

Un scaun de birou directorial are prestanță și este confortabil. Designul este unul ergonomic, ce permite desfășurarea orelor de lucru fără probleme de postură. Acesta este impunător față de restul scaunelor din încăpere și, desigur, trebuie ales în conformitate cu stilul de amenajare interioară. Un model cu brațe din lemn masiv și piele neagră poate fi potrivit pentru un birou clasic, în timp ce unul cu piele albă și accente metalice poate fi ideal pentru un spațiu minimalist.

4. Adaugă o bibliotecă spațioasă

Ideal ar fi ca biblioteca să ocupe un perete întreg, astfel încât să îți ofere suficient spațiu pentru depozitarea bibliorafturilor, cărților de specialitate, distincțiilor și premiilor, decorațiunilor și obiectelor primite de la partenerii de afaceri sau de la o persoană specială. Corpurile pot fi simple, dar din materiale durabile și finisate impecabil, sau cu detalii ingenioase, specifice fiecărui stil de amenajare.

5. Amplasează o zonă de socializare

În continuarea spațiului de lucru ar trebui amplasată o zonă de socializare, care poate fi constituită fie dintr-o masă generoasă cu scaune, fie dintr-un ansamblu cu canapele și măsuțe joase. În mod evident, mobilierul pentru aceste spații trebuie să se încadreze în designul întregii încăperi.

Alege cu atenție modul în care amenajezi biroul directorial, acesta reflectă imaginea ta în companie și felul în care este percepută activitatea ta. Mizează pe eleganță și echilibru.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!