„Când poți și vrei mai mult, reușești” ne arată cea mai nouă campanie Alcalia semnată DDB România

Publicat pe 15 Aprilie 2022
Ca urmare a câștigării pitch-ului de creație organizat de Maspex, DDB România lansează noua comunicare a brandului premium de apă Alcalia. Așa cum cele mai bune insight-uri sunt cele care vin din adevăruri pure, la fel s-a întâmplat și cu inspirația noii campanii care a venit direct din produs, mai precis adâncimea de la care este extrasă această apă alcalină (1200 metri) din izvoarele minerale ale munților Rodopi, Velingrad.

Prin urmare, inspirați din procesul de extragere, a venit firesc ca Alcalia să îmbrățișeze, în noua campanie, acest statement de brand: Descoperă lumea dinăuntrul tău.

„Împreună cu echipa DDB, demarăm al treilea an de comunicare pentru Alcalia, printr-o campanie care se pliază perfect pe atributele de comunicare anterioare și care pune accent pe beneficiile produsului și diferențiatorii săi: natural, sursă, adâncime, pH. Alcalia se adresează oamenilor curajoși, care nu se sperie ușor și nu se mulțumesc cu puțin. Oameni care cred, merg mai departe, caută adânc, explorează și își împing limitele” a declarat Alexandra Panait, Marketing Manager Beverages în cadrul Maspex România.

„În momentul în care ne-am dat seama că vorbim de un brand care îi inspiră pe cei ce nu încetează să caute, să descopere și să facă acel „extra mile”, am realizat că cel mai potrivit să ilustreze noul episod Alcalia este Adrian Nartea, cel care a adus succesul primei campanii. De data aceasta însă dăm la o parte cortina și îl descoperim pe Nartea, autentic, în rolul vieții lui, cel de actor,” a declarat Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România.

Pentru a ajunge un actor de succes, a străluci în fața reflectoarelor, este nevoie de mult antrenament, curiozitate, experimentare, dorința de a ajunge mai departe și a da tot. Cu alte cuvinte, «go that extra mile», întocmai precum extragerea acestei ape alcaline premium.

Campania beneficiază de comunicare pe TV, în digital și Social Media și se desfășoară în perioada aprilie-mai.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt formate din:

DDB România:

Andreea Baltă – Account Director

Andreea Boiangiu – Account Manager

Karina Condei – Strategic Planner

Ștefan Vasilachi – Creative Director

Teodor Minea – Sr Art Director

Mihai Alexandru Ion – Sr Copywriter

Roxana Țâmpău – Managing Director

Maspex România:

Alexandra Panait – Marketing Manager Beverages

Alexandru Cîrmaciu – Senior Brand Manager

Raluca Radu - Brand Manager

Gabriela Oprea – Junior Brand Manager

Alexandru Mihalcea – Junior Brand Manager

Domenii: Media

Filipescu Romanita Mihaela PFA

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!