Campanii ppc: Ce este Pay Per Click si cum functioneaza?

Publicat pe 20 Septembrie 2018
Daca ati observat vreodata anunturile care apar pe langa rezultatele cautarii pe Google si alte motoare de cautare, sunteti deja familiarizati cu publicitatea cu plata-pe-clic sau cu termenul de campanii ppc.

Datorita naturii cuvintelor cheie si rolului pe care il joaca in indexarea paginilor, aceste campanii ppc pot fi luate in considerare drept publicitate prin cuvinte cheie.

Cum functioneaza publicitatea Pay-Per-Click?

PPC este un tip de publicitate online in care agentiile de publicitate pot afisa anunturi pentru bunurile sau serviciile lor atunci cand utilizatorii cauta lucruri online - introduc interogari relevante in motoarele de cautare. Agentii de publicitate sunt taxati numai atunci cand un utilizator face click pe anuntul lor, de aici si numele "plata-pe-click".

Agentii de publicitate nu pot plati mai mult pentru a se asigura ca anunturile lor apar mai frecvent decat anunturile concurentilor lor. In schimb, anunturile fac obiectul unei licitatii publicitare, un proces complet automatizat pe care Google si alte motoare de cautare importante il folosesc pentru a determina relevanta si valabilitatea anunturilor care apar pe SERP-urile lor (search engine results pages, sau paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare).

Publicitate Pay-Per-Click: Cuvinte cheie

Dupa cum sugereaza si numele, licitatia publicitara este un sistem de licitare. Aceasta inseamna ca agentii de publicitate trebuie sa liciteze cu privire la termenii care doresc sa le "declanseze" sau sa le afiseze anunturile. Acesti termeni sunt cunoscuti drept cuvinte cheie.

Sa spunem ca afacerea dumneavoastra este specializata in echipamente de camping. Un utilizator care doreste sa cumpere un cort nou, un sac de dormit sau o o saltea gonflabila ar putea introduce cuvantul cheie "echipament de camping" intr-un motor de cautare pentru a gasi comerciantii care ofera aceste articole.

In momentul in care utilizatorul transmite interogarea de cautare, motorul de cautare efectueaza calculele complexe algoritmice pe care se bazeaza licitatia publicitara. Aceasta determina ce anunturi sunt afisate, in ce ordine si prin care agent de publicitate.

Pentru ca site-ul dumneavoastra sa fie clasat pe Google intre primele pagini rezultate, trebuie parcusi o multitudine de pasi, care implica o cunoastere aprofundata a modului in care sunt create site-urile web. Daca nu sunteti un expert web si doriti ca site-ul dumneavoastra sa fie clasat pe Google printre primele rezultate pentru a aduce trafic nou pe site, solutia optima este demararea unei campaniii ppc sau Google Adwords.

Cum functioneaza aceste campanii ppc?

Intr-o campanie PPC, platiti Google in functie de cat de mult doriti ca site-ul dumneavoastra sa apara printre primele rezultate ale motorului de cautare. Cand cineva face clic pe anuntul dumneavoastra, platiti costul pe clic (CPC) actual din bugetul alocat. Odata ce intregul buget a fost epuizat, Google inceteaza sa difuzeze anunturile dumneavoastra pana cand refaceti fondul.

In timp ce PPC este cu siguranta mai usor de implementat decat alte campanii de acest tip, graba in acest proces poate fi un dezastru in cazul in care nu cunoasteti elementele de baza. O campanie PPC va aduce noi vizitatori pe site-ul dumneavoastra, dar pentru a avea un real succes, aceasta trebuie implementata de catre cunoscatori.

Care sunt specialistii locali in PPC?  

Agentia Fortin va pune la dispozitie o echipa de profesionisti care poate transforma site-ul dumneavoastra in prima optiune din lista de rezultate de pe Google. Acesti experti in campanii ppc vor aduce un plus de valoare site-ului dumneavoastra prin promovarea digitala, integrand strategii de marketing in tactici de publicitate si tehnici de optimizare a prezentei si a ratei de conversie in Google.

Obtine rezultate inegalabile in campaniile de promovare cu Agentia Fortin, la numarul de telefon 0747919237 sau email: office@fortin.agency

Domenii: IT

AGENTIA FORTIN SRL

Agenția Fortin aduce împreună o echipă formată din artiști web design, art direction, copywriting, programare și SEO pentru a dezvolta concepte de comunicare profitabile.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!