Carrefour aduce sub lumina reflectoarelor cea mai atemporala piesa vestimentara feminina din istorie: The Little Black Dress

Publicat pe 14 Aprilie 2016
Bucuresti, 14 aprilie 2016: Se spune ca orice femeie ar trebui sa aiba ascunsa in garderoba o “Little Black Dress”, care o va pune in valoare indiferent de situatie. Nu degeaba, revista Vogue a catalogat rochia neagra drept "uniforma femeilor cu gust". Carrefour Romania reinterpreteaza, intr-o maniera moderna si sofisticata, piesa de rezistenta a oricarei garderobe feminine: rochia neagra, clasica, dar mereu actuala, prin noua colectie The Little Black Dress, in editie limitata.

Intre 14 aprilie si 4 mai, in hipermarketurile Carrefour, The Little Black Dress va putea fi gasita intr-o gama exclusiva si special recomandata de stilistii Carrefour, la preturi avantajoase, care pornesc de la doar 39 de lei.

Colectia va fi disponibila doar intre 14 aprillie si 4 mai 2016 in hipermarketurile Carrefour din toata tara cu exceptia Unirii, Vitantis, Oradea Lotus si Buzau.

Rochia neagra este o piesa vestimentara legendara, care a intrat in istorie odata ce Audrey Hepburn a aparut in “Breakfast at Tiffany’s” intr-o tinuta all black de o simplitate izbitoare, dar in acelasi timp distinsa. Acelasi lucru se poate spune si despre senzuala Marilyn Monroe in “Some Like It Hot” si Sophia Loren in aparitiile publice din anii ’60 sau despre nonconformistele Liza Minelli sau Jacqueline Kennedy Onassis in anii ’70 sau, mai recent, Julia Roberts in “Pretty Woman”. The Little Black Dress este o dovada vie ca sunt cateva lucruri pe lume care trebuie sa ramana autentice si practice. 

In prezent, Carrefour propune cateva rochii neagre cu un numar de variatii egal cu cel al puterii imaginatiei. Confectionate dintr-o varietate de materiale sau chiar si in cea mai simpla forma a sa, rochia neagra ramane un articol must-have, fiind un simbol al elegantei, ce defineste o aparitie memorabila. Insertiile din voal, cu transparente insinuante in unele modele, adauga un plus de senzualitate, de la lungimea mini clasica la lungimea midi, ele contureaza cu stil orice silueta. Mai mult, negrul este cameleonic, usor de asortat cu o intreaga paleta cromatica si garanteaza o aparitie de netrecut cu vederea, fara a fi stridenta. Simplu si in acelasi timp sofisticat, clasic si contemporan, conformist si nonconformist, negrul trece de la o extrema la alta, asa ca nu, de negru nu te poti plictisi.

“The Little Black Dress a devenit preferata femeilor de pretutindeni pentru ca este versatila, atemporala, accesibila si eleganta, de aceea detine suprematia in garderoba femeilor de aproape o suta de ani. Colectia de rochii negre in editie limitata, propusa de Carrefour reprezinta o certitudine ca, indiferent de conformatie sau stil personal, mica rochie neagra ramane cea mai eleganta, dar si sofisticata optiune pentru a iesi din orice impas vestimentar”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania. 

Si intocmai dupa dorinta lui Coco Chanel, rochia neagra este cea mai versatila piesa de imbracaminte pe care o poti avea in garderoba. O poti purta la birou, pentru o intanire, cu o geanta masiva, pantofi cu toc, fara toc sau chiar sport, sacou sau cardigan, alaturi de cateva accesorii elegante, precum un sirag de perle. Vestea buna este ca aceeasi tinuta o poti transforma imediat intr-una de petrecere.  

De referinta si versatila, The Little Black Dress se reinventeaza, sezon dupa sezon, pastrandu-si insa rafinamentul atemporal. Si cum reperele clasice reprezinta elemente definitorii, colectia de rochii negre de ocazie, propusa de Carrefour, va surprinde prin doza perfecta de eleganta si simplitate contemporana. 

Despre Carrefour:  

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viata de zi cu zi. In fiecare zi, acesta primeste in magazinele sale peste 10 milioane de clienti din lumea intreaga, oferindu-le o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile.

In Romania, Grupul Carrefour numara 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 107 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online.

Domenii: Retail

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →