Cat costa un specialist marketing digital comparativ cu un software cu abonament lunar?

Publicat pe 5 Septembrie 2017
Specialistii de marketing care inteleg si tehnologia pot ajunge si la 2000euro lunar, in functie de experienta. O solutie software poate automatiza o mare parte din taskurile acestora si costa cateva sute de euro, in functie de volumele de trafic. Dar pot oare inlocui calculatoarele oamenii de marketing?

In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele pentru reclame sau articole. Apoi, sa puna toti factorii la un loc si sa decida in functie de indicatorii avuti pe promovare, costuri asociate sau bugetele puse la dispozitie. Insa inteligenta artificiala de dezvolta si o sa avanseze, iar peste 5 ani lucrurile vor sta altfel.

Solutiile de automatizare marketing exista pe piata de ceva vreme, cele mai cunoscute fiind in zona B2B. Pe scurt, potentialul clienti interesat de oferta firmei isi lasa datele de contact. Pana in momentul in care este preluat de un reprezentat al firmei va fi contactat automat de catre solutia software, care il trece pas cu pas si il determina sa achizitioneze oferta.

O metoda asemanatoare exista si pentru zona de consumatori. Diferenta este data de volum, si anume pe de o parte numarul urias de produse din catalog oferite la vanzare, si numarul mare de vizitatori, fiecare cu o nevoie diferita.

Magazinele online apeleaza la tot felul de solutii tehnice ce usureaza munca oamenilor de marketing. Este practic imposibil sa contactezi manual si sa personalizezi mesajele in functie de interesele fiecarui vizitator dintr-un magazin, intr-un mediu atat de dinamic si cu concurenta crescuta.

Solutiile de automatizare marketing precum InboxTarget (solutie romaneasca), ActiveCampaign, Monetate, Eloqua (Oracle), Emarsys preiau aceste taskuri si le automatizeaza:

Comunicare personalizata in functie de actiunile fiecarui client. In plus continutul reflecta aceste interese, fiind unic pentru fiecare client

Schimbarea dinamica a mesajelor in magazin pentru a imbunatati experienta utilizatorului

Colecteaza date de la utilizatori pentru a ajuta la deciziile de business.

Sunt capabile sa se adapteze dupa fiecare companie, pe nevoile sale de business

Costul acestor solutii incepe de la cateva zeci de euro/luna pentru un magazin mic si pot ajunge la cateva mii daca vorbim de afaceri cu 6-7.000 comenzi pe zi. Insa investitia este recuperata din primele luni, deoarece se poate demonstra prin rapoarte cati bani a adus in plus, sau putem vorbi de efortul acoperit anterior de un angajat din departamentul de marketing.

Conform Jeff Bezos, “daca nu poti hrani o echipa cu 2 pizza, atunci echipa este prea mare”. Astfel echipele mici, sustinute de solutii software contribuie la successul unei afaceri, cum a fost si cazul Amazon.

InboxTarget poate rezolva taskurile de marketing prin automatizare, fiind dedicata magazinelor online. Pornind de la urmarirea intereselor vizitatorilor acopera nevoie magazinului de comunicare cu acestia, prin automatizare si personalizare mesage.

Despre InboxTarget

InboxTarget.ro este probabil cea mai avansata solutie de automatizare marketing de pe piata, avand la baza o platforma tehnica utilizata de cele mai mari magazine online din Europa. Serviciul a fost lansat in Romania in 2016, valoarea vanzarilor asistate lunar in retea este de 20M Euro, o medie de 7% din volumul total de vanzari al clientilor. 


SC Devant Media SRL

InboxTarget este probabil cea mai completa solutie de automatizare de marketing. Pentru mai multe detalii vizitati www.inboxtarget.ro

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →