Cat de sigur este mersul la salonul de frumusete in pandemie?

Publicat pe 22 Martie 2021
Florin Noje, ambasador L'Oréal Professionnel, ne explică la ce să fim atenți.

Haina nu îl face pe om, însă părul îl definește. Buclat sau drept, rebel sau elegant, părul e personalitate purtată pe umeri. Te reprezintă, vorbește pentru tine înaintea de orice alt accesoriu. Asigură-te că îl tratezi așa cum ți-ai trata alter ego-ul, pentru că, în final, părul asta e: cartea ta de vizită. Și, pentru că poartă pe umeri o întreagă personalitate, părul tău merită servicii complete, care nu doar să te facă să arăți bine, ci să te simți bine. Însă, întrebarea care ne stă adesea pe buze este - “cât de sigur este să merg la salon, în condițiile în care ne confruntăm, în continuare cu cazuri de Covid-19 a căror incidență variază de la lună la lună?.”

Răspunsul este că, în ultimele luni pandemice, am învățat să trăim în această nouă realitate în care o serie de experiențe s-au reconfigurat și și-au schimbat semnificația - așa cum s-a întâmplat cu ritualurile de frumusețe.

Mersul la salon este sinonim, cu atât mai mult într-un context pandemic, cu o gură de aer proaspăt; departe de a fi doar un moft, mersul la salon a devenit o experiență necesară. Dacă în urmă cu un an căutam energia, spontaneitatea, mișcarea continuă, acum găsim refugiu în momentele care ne aduc liniște, echilibru, armonie. Iar frumusețea? A fost mereu un pilon de sprijin în fața greutăților. Când arăți bine, te simți bine. Ești în echilibru cu ține și cu ceilalți și poți, în sfârșit, să faci lucrurile să meargă.

Vizita la un salon îți garantează o experiență de înfrumusețare sigură, în vremuri pandemice, pentru că, pe lângă armonie și echilibru, căutăm în jurul nostru garanția siguranței.

“Anul 2020 ne-a forțat să regândim întreagă experiență pe care un client o poate avea la salon. Era important să menținem salonul că spațiu sigur așa că, pe lângă recomandări, ne-am informat și ne-am inspirat de la alte nișe conexe în care siguranță era crucială - precum ar fi cea de dental. În salonul nostru am respectat recomandarea de distanțare. Am redus numărul de scaune, am adăugat separatoare acolo unde a fost posibil, am ținut neapărat să fim foarte stricți cu timpii de programare. Inclusiv, ne-am pus la dispoziția clienților în sesiuni VIP la ore în care nu vine nimeni în salon, de obicei”, povestește Florin Noje, ambasador L’Oreal Professionnel și fondatorul unui salon de top din București.

Cum îți dai seama că salonul la care mergi este un spațiu sigur? Iată ce te sfătuiește Florin să urmărești:

1. Configurația spațiului și a scaunelor - acestea trebuie să respecte norma de distanțare recomandată și, eventual, să aibă și separatoare acolo unde amenajarea o permite.

2. Efectuarea programării - telefonic, astfel încât echipa salonului să aibă posibilitatea să te încadreze în așa fel încât să se evite suprapunerile și intersecțiile dintre clienți. Scopul este să se evite aglomerația.

3. Purtarea obligatorie a măștii - atât clienții, cât și echipa de stiliști trebuie să poarte măști conforme.

4. Existența dezinfectanților în zonele de contact - la intrare, la așezarea la scafă, la așezarea pe scaunul de tuns.

5. Dezinfectarea periodică a suprafețelor și a ustensilelor cu dezinfectanți conformi.

“Adeseori, noi am folosit aerisirea și am ținut atât geamurile, cât și ușile deschise, în măsura în care vremea a permis acest lucru. Am creat kituri speciale de styling pe care clienții fideli le-au putut achiziționa și cu care au venit ulterior, pentru a evita folosirea intensă a ustensilelor comune.” adaugă ambasadorul L'Oréal Professionnel.

6. Testarea perioadică a echipei - necesară mai ales în contextul în care există cazuri asimptomatice

7. Trainingul echipei pentrua ști cum să reacționeze în cazul în care clienții refuză purtarea măștii, se prezintă cu simptome sau cu diagnosticul confirmat.

“Ne-am asumat aceste cheltuieli pentru a realiza acel spațiu sigur, pentru a furniza o experiență sigură și necesară, solicitată de clienți parcă și mai mult pe fundalul lipsei de socializare. Vizită la salon e o sărbătoare și mai mare. Și cred că orice salon respectabil a făcut-o. Ne dorim, întreaga breaslă, cum cred că ne dorim toți, la nivel de societata, să ne îndeplinim datoria și să ieșim cât mai repede posibil din acest context delicat.”

Pornind de la toate cele de mai sus, sperăm simți că nu e prea mare bătaia de cap pentru un simplu tuns par lung sau scurt pentru femei și să te onorezi așa cum meriți: cel mai bine te simți când și exteriorul tău o arată. O coafură care te reprezintă vorbește de la sine, pentru că nu există niciun accesoriu mai potrivit decât încrederea purtată pe umeri.

Domenii: Lifestyle

DIGITAL KAIZEN SRL

Agentie de marketing digital. Suntem strategi cu suflet creativ.Obsedati de comportamentul consumatorilor tai.Sapam in gramezi de date si vedem tot ceea ce se cauta despre produsele si industria...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!