Ce influență are "actualizarea Florida 2" asupra poziționării unui site?

Publicat pe 24 Aprilie 2019
Periodic Google realizează o serie de actualizări ale algoritmului de căutare. Ele vizează de cele mai multe ori relevanța site-urilor și îmbunătățirea experienței utilizatorilor. Actualizarea Florida 2 este ultima modificare a algoritmului de căutare.

Prima modificare a avut loc la începutul anilor 2000. Ea este denumită astfel prin asociere cu Conferința Pubcon Florida SEO ce s-a pesfășurat în același timp cu schimbarea. Actualizarea Florida 2 este o nouă modificare importantă și majoră a algoritmului de căutare Google. Ea este numită oficial "March 2019 Core Update".

Ce influență are modificarea algoritmului Google asupra relevanței unei pagini?

Această actualizare a avut avut loc la mijlocul lunii martie și a produs brusc o serie de modificări în poziționarea mai multor site-uri. Principalul aspect care este vizat prin această modificare este dat de relevanța pe care o are o pagină în căutările utilizatorilor.

Schimbarea urmărește să ofere o mai bună potrivire între conținutul oferit și întrebarea adresată. Cu alte cuvinte vor fi apreciate mult mai mult paginile cu care utilizatorii interacționaeză și pe care zăbovesc o perioadă mai mare de timp, respectiv paginile care oferă o mai bună satisfacere a nevoii celor care caută și cele către care duc cât mai multe link-uri de calitate.

Ce site-uri au fost afectate prin această modificare? 

Așadar prin această modificare au fost declasate în principal paginile al căror conținut nu era suficient de apreciat de utilizatorii care le accesau și care astfel și-au pierdut din relevanță. Ea influențează direct ranking-ul unei pagini.

Cele mai afectate domenii au fost cel auto, sanătatea și cel al al produselor pentru animale. În schimb au recâștigat pozițiile pierdute multe dintre site-urile penalizate de Penguin. În general aspectele pozitive semnalate sunt mai numeroase decât cele negative. Mulți consideră aceste măsuri o revenire la condițiile de rankare valabile cu câțiva ani în urmă.

Ce este de făcut în condițiile modificării algoritmului Google?

Dacă ați observat de curând o modificare în clasarea site-ului vostru în motoarele de căutare, să știți că acest aspect nu se datorează unei schimbări tehnice realizate de către voi. Urcarea sau coborârea anumitor poziții este rezultatul modificării algoritmului Google.

Chiar dacă este prematur să putem spune care sunt efectele acestei modificări, cert este că toate firmele, fie că sunt sau nu afectate, trebuie să recurgă la servicii seo pentru a face un audit al poziției actuale și să adopte strategii adaptate noilor tendințe.

Cele mai afectate sunt site-urile al căror conținut nu este considerat suficient de relevant pentru căutările utilizatorilor.

De aceea, toate firmele care au constatat schimbări negative și care știu că au un mic deficit la capitolul clarității conținutului furnizat și al link-urilor către site-ul lor, ar trebui să se concentreze pe modificarea textelor și pe obținerea cât mai multor link-uri de calitate.

Pentru a afla mai multe detalii despre felul în care se poate realiza o îmbunătățire semnificativă a conținutului disponibil și pentru a putea obține o poziție cât mai bună în motoarele de căutare, accesați un ghid seo disponibil pe site-ul Unicweb.ro.

Domenii: IT

EDCORA IT SERVICES SRL

Reunim cele mai importante tehnici și tactici de optimizare si promovare online. Edcora transformă bugetul de promovare din cheltuială în investițe profitabilă. EDCORA iți oferă soluția perfectă...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →