Ce trebuie sa contina un website de prezentare pentru a avea succes? Un website de prezentare este practic o carte de vizita

Publicat pe 16 Iulie 2018
Un website de prezentare este practic cartea de vizita a afacerii tale. Pe el clientul gaseste toate informatiile de care are nevoie pentru a cumpara produsul pe care tu il vinzi.

De aceea, un website de prezentare trebuie sa fie atractiv din punct de vedere al design-ului, usor de utilizat si sa se incarce rapid.

O agentie de comunicare digitala specializata in dezvoltarea unui website de prezentare, te ajuta inca din etapa de proiectare a acestuia, pana la constructia acestuia si optimizarea lui, astfel incat oamenii sa il gaseasca pe Google.

Uite care sunt elementele esentiale pe care un astfel de site trebuie sa le contina:

Identitate de brand

Atunci cand un potential client ajunge pe site-ul tau acesta trebuie sa identifice site-ul cu produsul pe care il cauta. De la logo, pana la culori, mesaj, e necesar ca site-ul sa reflecte cat mai bine caracteristicile principale ale afacerii tale.

Continut relevant pentru publicul vizat

In continutul de pe site foloseste acelasi limbaj pe care l-au folosi daca te-ai afla fata in fata cu clientul. Iti doresti ca informatiile sa fie clare si concise si sa raspunda intrebarilor pe care clientii si le pun in legatura cu serviciile pe care le oferi.

Construieste continutul aducand in prim plan beneficiile si mai putin caractersticile unui produs. In functie de ceea ce vrei sa promovezi, s-a dovedit ca povestile scurte sunt mai eficiente pentru a vinde anumite produse.

Sintagme care sa indemne la actiune

Include in continutul site-ului tau sintagme de genul “Profita de ultimele oferte”, “Cumpara acum” si multe altele de acest gen pentru a-i determina pe oameni sa cumpere de la tine.

Date de contact clare si bine evidentiate

Website-ul tau trebuie sa le ofere oamenilor o modalitate clara de a te contacta. De aceea, toate datele de contact trebuie sa fie cat mai vizibile pe pagina, de preferat pe toate paginile pe care un client le acceseaza.

Continut organizat

In timpul navigarii pe un site e bine ca toate categoriile sa fie clar delimitate si sa nu interfereze una cu alta, cu atat mai putin sa se repete. Atunci cand clientul se afla la prima vizita pe site-ul tau trebuie sa gasesca intuitiv ceea ce cauta si nu sa descifreze categoriile de produse pentru a gasi ceea ce isi doreste.

Elemente moderne de design

Multe site-uri care au o vechime de peste zece ani au o grafica veche, obositoare. Imagini neatractive, font invechit ceea ce, in mod evident, este un minus deoarece oricine intra pe pagina va avea senzatia ca si continutul, desi updatat, este la fel de vechi.

Poze relevante

Elementele vizuale au un impact puternic pentru vizitatori, asa ca fotografiile trebuie sa fie de inalta rezolutie, sa creeze emotii si sa fie relevante pentru afacerea ta.

Design pentru mobil

Site-ul trebuie sa arate la fel de bine in varianta pentru mobil precum in cea de pentru desktop. E obligatoriu ca site-ul sa fie optimizat din acest punct de vedere. Pentru mai multe informatii acceseaza aici.

Domenii: IT

AGENTIA FORTIN SRL

Agenția Fortin aduce împreună o echipă formată din artiști web design, art direction, copywriting, programare și SEO pentru a dezvolta concepte de comunicare profitabile.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →