Cele mai importante dotări pe care trebuie să le aibă orice hotel

Publicat pe 12 Octombrie 2021
Într-o perioadă cu multe provocări pentru jucătorii din industria hotelieră, managerii sunt puși în fața unor decizii dificile legate de investițiile în îmbunătățirea serviciilor oferite. Și totuși, proprietarii sunt conștienți că, pentru a-și atrage oaspeții, este necesar să fie cu un pas înaintea competiției.

Dacă te ocupi de managementul unei unități hoteliere și te afli în dificultatea de a gestiona bugetul direcționat către dotări, iată care sunt cele mai importante update-uri în materie de servicii HoReCa în 2021:

Softurile pentru gestiune hotelieră

Ca multe alte domenii de activitate și industria hotelieră traversează, astăzi, o nouă eră, bazată pe digitalizare. De aceea, foarte important este ca managerii să fie pregătiți pentru boom-ul tehnologic care urmează și să investească în instrumente care să-i ajute să intre mai ușor în contact cu potențialii clienți, oferindu-le experiențe personalizate în funcție de preferințe. În acest context, un soft pentru gestiune hotelieră a devenit un must-have. Printre alte facilități oferite, aceste programe permit booking-ul rapid și ușor și check-in imediat, detalierea istoricului clienților și păstrarea unui blacklist clienți, precum și accesarea unor rapoarte complexe extrem de utile în monitorizarea forței de muncă.

De asemenea, un tool de acest gen poate fi folosit și pentru a efectua diverse acțiuni fiscale, pentru gestionarea mai multor locații simultan și pentru organizarea eficientă a evenimentelor.

Echipamente de cameră performante

Categoria echipamentelor de cameră care trebuie să se regăsească în orice hotel cuprinde, printre altele, următoarele elemente: televizor smart, minibar, suport de bagaje, telefon, uscător de păr, aparat de cafea, iar lista poate continua. În strânsă legătura cu tendința de digitalizare care și-a pus tot mai mult amprenta asupra stilului de viață modern, tendința este ca hotelurile să investească în echipamente de cameră performante. Acestea pot reprezenta un atu mai ales pentru clienții care își doresc sejururi relaxante și un plus de confort în camera de hotel.

Articole calitative de inventar moale

Pe o piață care înregistrează o competiție acerbă, detaliile sunt cele care fac diferența. Clienții hotelurilor sunt tot mai dispuși să scoată din buzunare sume mai mari pentru a beneficia de servicii impecabile în unitățile de cazare pe care le aleg. Așadar, din categoria celor mai importante dotări pe care trebuie să le aibă orice hotel fac parte și articolele din inventarul moale. Mai precis, vorbim despre perne, prosoape, halate și alte astfel de accesorii. Recomandarea este ca, înainte să se achiziționeze aceste produse pentru hoteluri, să se testeze calitatea și durabilitatea țesăturilor la spălare și călcare, ca o garanție a calității lor.

Dotările și facilitățile oferite de fiecare hotel în parte pot varia, desigur, în funcție de numărul de stele pe care îl deține unitate de cazare. Totuși, pentru a oferi clienților servicii ireproșabile și pentru a stimula, totodată, rata de retenție a acestora este important ca managerii să cunoască direcțiile către care să investească în anii următori.

Domenii: Turism

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!