Centric DMS si Centric EDI – cele mai recente componente ale platformei Centric, detinuta de Enterprise Concept

Publicat pe 7 Noiembrie 2019
Recent, Enterprise Concept a participat la RetailArena 2019, evenimentul ce se adreseaza atat marilor lanturi de retail, cat si furnizorilor de servicii sau magazinelor online.

Timp de doua zile, reprezentantii Enterprise Concept aflati la standul dedicat au oferit informatii despre beneficiile automatizarii si au raspuns la intrebarile participantilor aflati la eveniment. 

Silvana Helal, Consulting Director Enterprise Concept, a fost prezenta pe scena RetailArena in calitate de speaker in cea de-a doua zi, participand la o dezbatere ampla privind importanta automatizarii si beneficiile unei platforme de e-commerce B2B. 

Odata cu participarea la RetailArena, Enterprise Concept a anuntat lansarea celor doua componente ale platformei Centric, si anume Centric DMS si Centric EDI. 

Principalul scop al platformei Centric este optimizarea proceselor interne ale clientilor prin eliminarea activitatilor redundante si prin automatizarea procesului de afaceri in ansamblu. 

Cele doua componente noi ale software-ului creat de Enterprise Concept – Centric DMS si Centric EDI – aduc beneficii esentiale clientilor si contribuie totodata la indeplinirea misiunii companiei, si anume aceea de a automatiza toate procesele de business. 

Centric DMS este o solutie inteligenta de management al documentelor ce urmareste eliminarea treptata a documentelor din hartie si ofera accesul rapid la copia electronica a acestora, ajutand astfel la cresterea productivitatii si la reducerea costurilor de manipulare, distributie si multiplicare a documentelor.  

Componenta Centric DMS vine in completarea solutiei de automatizare de procese Centric BPM prin automatizarea si a fluxului de documente, nu doar al datelor in sine, acolo unde este necesar pentru clientii nostri.

Centric EDI este cea de a treia componenta a platformei Centric si asigura schimbul de informatii dintre parteneri si furnizori in timp real, eliminand interventia manuala si asigurand un proces transparent intre cele doua parti. 

Spre deosebire de solutiile existente pe piata, Centric EDI permite compararea documentelor si identificarea diferentelor dintre acestea, iar furnizorii sunt notificati in timp real cu privire la diferentele detectate, ceea ce le permite sa corecteze erorile in timp real. 

Toate documentele sunt schimbate prin intermediul standardului EDI, care are un corespondent pentru orice tip de document. 

De asemenea, aplicatia Centric EDI asigura: 

    • Preluarea datelor furnizorilor din sistemele master data; 

    • Preluarea articolelor din sistemele master data ale organizatiei; 

    • Transmiterea comenzilor catre furnizori din sistemele financiare ale organizatiei; 

    • Preluarea facturilor pentru comenzile primite si transmiterea in sistemele financiare ale organizatiei dupa verificarea acestora cu comenzile primite; 

    • Preluarea avizelor din partea furnizorilor. 

Odata cu dezvoltarea Centric DMS si Centric EDI, alaturi de Centric BPM, practic orice companie care dispune de un sistem financiar contabil si unul de payroll(salarizare), poate sa isi automatizeze toate celelalte procese de business cu platforma Centric, astfel Enterprise Concept detine in prezent cea mai completa platforma de automatizare de pe piata..

Lider in ceea ce priveste numarul de procese automate implementate in Romania, Enterprise Concept este o companie specializata in Business Process Management (BPM) si Digital Process Automation (DPA), reusind pana in prezent sa salveze 1.000.000 de ore de lucru si sa genereze 30 de milioane de euro ROI direct si indirect pentru clientii companiei. 

Domenii: Afaceri, eCommerce, Retail, IT

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →