Colaborarea cu agentii de promovare online aduce rezultate mai bune pentru companii

Publicat pe 18 Februarie 2019
Promovarea online reprezinta un domeniu in care tot mai multe companii investesc pentru a se dezvolta. Tot mai multe companii isi cresc expunerea prin intermediul online deoarece vor sa ajunga la clienti pe care prin intermediul strategiilor de marketing offline nu ajung. Printr-o simpla campanie de Facebook se poate promova o companie pe plan local la costuri si eforturi mici.

Viteza de implementare a campaniilor de promovare, cresterea rapida a vanzarilor, rapoartele de marketing pe care le genereaza platformele de pay per click, posibilitatile nelimitate de crestere a vanzarilor, costuri mult mai mici pentru a pune bazele unei afaceri, dar si altele sunt doar cateva motive pentru care antreprenorii aleg sa isi creeze afaceri in mediul online sau isi expunerea si in online. 

Fiecare afacere care doreste sa isi creasca vanzarile, are nevoie de serviciile de promovare ale unei agentii de promovare online. O agentie poate testa pentru dumneavoastra diferite canale de marketing online pentru a stabilii mixul cel mai eficient de promovare. De exemplu, pentru un magazin online care vinde haine de dama este mai eficienta promovarea pe Facebook Ads decat prin Google, deoarece produsele stimuleaza cererea prin emotie. Un set bun de produse va atrage atentia celor care navigheaza pe Facebook.

A lucra cu o echipa de specialisti in promovare online, va ajuta sa stiti care este costul pe conversie sau per client, cosul mediu pe anumite canale de marketing, rentabilitatea investitiei, expunerea brandului in online si altele. Este important sa aveti in vedere acesti indicatori atunci cand va analizati afacerea in online. Asadar, pentru rezultate mai bune in online, lucrati cu o agentie de promovare online.

Exista afaceri care se preteaza in a se promova in mod doesebit prin Google Ads si SEO. Daca prin campanii Google Ads rentabilitatea investitiei se poate masura usor prin implementarea codurilor de conversie, iar rezultatele se afiseaza in platforma, pentru SEO este necesar sa se creeze un raport cu privire la costul investitiei si numarul de clienti atrasi. Pentru afaceri ce vand produse fizice, este necesar sa implementeze Google Analytics Enhaced, iar pentru cele ce vand servicii se poate implementa un obiectiv de conversie in Google Analytics, spre exemplu, se poate stabilii ca trimiterea unei cereri de oferta din formularul de contact sa se constituie ca si conversie.

Colaborarea cu o agentie de promovare online va ofera mai multe avantaje pe care trebuie sa le exploatati si sa o considerati un avantaj competitiv:

- Know - how specific domeniului;

- Costuri mult mai reduse;

- Acces la o echipa de profesionisti cu costuri minime;

- Rezultate masurabile;

- Oportunitati de dezvoltare noi;

- Experienta din spatele agentiei cu care colaborati;

- Colaborarea simultana cu specialisti PPC, SEO, IT, web design, content, UX etc.

Pentru o afacere rezultatele cuantificabile sunt importante si va invitam sa lucrati cu o agentie de promovare online focusata pe obtinerea vanzarilor si cresterea numarului de clienti.

Articol redactat de Stefan, specialist marketing la promovareaonline.ro


Promos

Agentie de promovare online full service pentru afaceri care isi doresc cresterea vanzarilor online prin strategii de marketing eficiente.

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →