Comenzile online d­e mâncare – un business 
aflat în plin avânt

Publicat pe 28 Martie 2019
Cercetările recente evidențiază faptul că internetul este un instrument vital pentru a ajuta consumatorii să navigheze în viața lor de zi cu zi - chiar și atunci când vine vorba de lucruri simple, cum ar fi comandarea unei pizza.

Piața comenzilor de mâncare se schimbă într-un ritm accelerat. Proprietarii de restaurante și-au dat seama de acest lucru și investesc din ce în ce mai mult în platforme online care să ofere o experiență plăcută clienților. De cealaltă parte a baricadei, clienții au început să comande online fiindcă este mai simplu și mai mai convenabil.

Tendința este în creștere datorită generației Millenials, care a educat piața să îi răspundă unei noi nevoi: aceea de digitalizare a modului în care mănâncă. Astfel, la veșnica întrebare: Eu ce mănânc astăzi? - răspunsul poate fi: “Orice poftești!” De la un restaurant cu specific grecesc la unul cu specific vietnamez, poți comanda orice fel de mâncare la domiciliu în aproximativ o oră.

Care sunt avantajele unei comenzi online pentru client?

În primul rând, este la îndemâna oricui. Orice persoană cu un laptop sau smartphone poate comanda mâncare proaspătă, dintr-o lista variată de sortimente. Acest lucru ajută și la planning, mai ales în cazul persoanelor la dietă, care pot înlocui fastfood-ul din clădirea cu birouri, cu o mâncare fresh și sănătoasă.

Astfel, corpul va aprecia nutrienții pe care îi va primi și va fi mai apt pentru a îndeplini taskurile tot restul zilei. Faptul că zilnic o persoană poate comanda mâncare la aceeași oră, va duce la o rutină ce va ajuta organismul să asimileze mai bine hrana.

Orice, oricând, oriunde

Diversitatea este cuvântul care poate descrie cel mai bine o comandă online de mâncare. De la pizza la burgeri, de la sushi la sarmale, toate sunt opțiuni viabile, doar la un click distanță. Fiecare restaurant oferă meniuri diferite, având opțiuni atât pentru copii, vegetarieni sau cei care au nevoie de un aport caloric crescut. Există inclusiv restaurante care livrează mâncare de dietă. Astfel, după alegerea felului dorit pentru mic dejun, pranz sau cină, comanda va porni către adresă cât se poate de repede.

Economii și organizare mai bună

În lumea extrem de competitivă a livrării comenzilor de mâncare, firmele de livrare oferă în mod obișnuit promoții și reduceri pentru atragerea și păstrarea clienților. Aceasta este o veste foarte bună pentru clienții care doresc să economisească bani. Ei pot folosi vouchere sau cupoane și se pot bucura în același timp de o masa delicioasă.

De ce este important ca un restaurant sa livreze online?

Clienții petrec mult timp online și restaurantele pot profita de acest trend să își crească vânzările.

Eficientizarea operațiunilor restaurantului

Implementarea unui sistem online de comandă va eficientiza operațiunile în restaurant în trei moduri diferite:

1. Îmbunătățirea modului de preluare a comenzii

Se evită neînțelegerile de la telefon dintre client și operatorul comenzii. Printr-o comandă online de mâncare, clientul are control deplin asupra produselor pe care le pune în coșul de cumpărături.

2. Plati anticipate

Plata anticipată elimină un pas din procesul standard prin care restaurantul trece pentru a livra comanda.

Comenzi și venituri mai mari

Clienții înfometați tind să comande mult mai mult online. Există o explicație științifică. Atunci când clienții văd meniul online, ei sunt stimulați vizual să comande mai multe produse alimentare pe care nu le-ar comanda în mod normal la telefon. Ceea ce se traduce în comenzi mai mari și venituri în creștere.

Ce feluri de mancare se pot comanda online?

După cum am menționat mai sus, orice. Se poate comanda mâncare chinezească, italiană, japoneză, vietnameză, libaneză etc. De asemenea sunt populare specialitățile mediteraneene, pizza sau mâncarea vegetariană. Desigur, există și o multitudine de opțiuni de mâncare românească.

În concluzie, dacă pentru clienți este clar de ce aleg să comande online, se pare că sunt multiple motive și pentru businessuri să investească în acest tip de sistem. O comanda offline de mancare are anumite limitari, lucru inteles atat de clienti, cat si de cei care livreaza mancare. Deci viitorul este cat se poate de promitator pentru piata comenzilor online, iar concurenta nu poate fi decat benefica, pentru toti cei implicati in acest business dinamic.

Domenii: Lifestyle

Accent Adserving Agency SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →