Concepte personalizate KUMA pentru amenajările hoteliere

Publicat pe 3 Septembrie 2018
Conceptul fundamental al unui hotel se construiește în jurul câtorva elemente de bază precum confortul, cu un accent deosebit pe stil, serviciile, accesibilitatea și facilitățile. Pentru a evidenția rolul său de producător de top al soluțiilor personalizate, KUMA, ilustrează modul în care sprijină consumatorii, arhitecții și designerii la nivel global, în căutarea unei viziuni creative unice.

KUMA deţine o vastă experienţă în domeniul home&deco iar acest lucru a făcut ca acesta să devină atât un brand aflat în preferinţele marilor hoteluri şi spațiilor publice, în general, dar şi un trend-setter pentru consumatorul final. Când un client intră într-un hotel, acesta trebuie să simtă un impact puternic și de aceea, accentul se pune asupra designului și cromaticii folosite mai ales în zona de recepție, în zonele publice destinate oaspeților, continuând desigur cu camerele de hotel. KUMA, oferă soluții custom made pentru toate aceste zone, inclusiv suport pentru proiectare și expertiză tehnică.

Compania daneză îndeplinește cele mai înalte standarde care pot contribui la transformarea viziunii ideale într-o realitate extrem de funcțională, în jurul ideii de individualitate și intimitate a unui hotel. Conceptul băii trebuie să împrumute elemente din ambientul exterior, fiind diferențe de coloristică între zona de munte și mare, spre exemplu. Cert este că lavoarul trebuie să fie focus point-ul în baie, acel element diferit, care să ofere un plus de confort.

Cei care optează pentru brandul KUMA, aleg un design minimalist și forme de lavoar turnate continuu cu blatul, unul dintre punctele forte ale produsului, întrucât nu necesită încastrare sau alipirea altor boluri din ceramică sau porțelan. Lavoarele KUMA se remarcă atât la nivel de design, fiind un concept diferit, cât și la nivel de funcționalitate, fiind caracterizate printr-o calitate superioară, autenticitatea mărcii și, bineînțeles, posibilitatea de a personaliza un întreg concept de baie conform spațiului disponibil. Prin conceptele KUMA, se poate adăuga o stea hotelului renovat.

În cei 19 ani de activitate, KUMA a adăugat în portofoliu peste 250 de proiecte, contribuind la dezvoltarea hotelurilor și la crearea unor spații generoase, adevărate spa-uri în care clienții se simt răsfățați.

De asemenea, chiar dacă un concept minimalist poate atinge un cost ceva mai ridicat în comparație cu alte propuneri de băi, sau lavoar clasic cu picior, investiția se recuperează în timp, deoarece o amenajare simplă, minimalistă, este ușor de întreținut, iar spațiul de depozitare este unul generos, fără a investi și în alte accesorii.

Pentru hotelierii de pe plan local, un alt criteriu decisiv în comportamentul de achiziție, este garanția unei mărci de calitate. În cazul KUMA, acest lucru este reprezentat de declarațiile de produs pentru fiecare material în parte și acreditările aferente anuale.

Conceptele personalizate oferă un nivel de rafinament și individualitate de neegalat, care contribuie la caracterul unic al celor mai bune proiecte. Experiența KUMA din proiectele anterioare, este un element cheie, care garantează succesul unui proiect în domeniul hotelier. Amenajările KUMA pentru spații de primire, băi sau bucătării sunt o adevărată bucurie pentru simțuri. Excelența designului scandinav se reflectă armonios în colecțiile care au performanțe tehnice excelente, elemente esențiale pentru succesul afacerilor cu publicul, în care aspectul vizual al produselor este necesar să fie egalat de un comportament excelent în utilizare.

KUMA oferă un concept cu o viziune nordică, modernă, a ceea ce înseamnă un spațiu de utilitate publică, oferind și servicii profesionale, de la ofertare, până la perioada post garanție. Conceptul KUMA – custom made este menit să îndeplinească orice criteriu legat de o amenajare optimă a spațiilor publice.

În România printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numără lanțuri hoteliere de 4 și 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidențiale și de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni, etc.

Inspirație pentru proiecte pentru hotel:

https://www.kumaromania.ro/proiecte-produse-kuma/proiecte-hotel.html

Fii diferit, Alege design-ul, alege KUMA.


Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!