Cu ce se ocupa un specialist care lucreaza intr-o agentie SEO?

Publicat pe 19 Decembrie 2018
Serviciile de optimizare SEO sunt din ce in ce mai solicitate de catre business-urile care vor sa obtina o vizibilitate mai buna in mediul online si sa ocupe pozitii de top in motoarele de cautare.

Un specialist care lucreaza intr-o agentie SEO are cunostinte avansate in domeniu si suficienta experienta pentru a propulsa site-urile clientilor sai in pozitii de top in Google, insa aria lui de competenta nu se rezuma doar la aceste aspecte. Pe langa obtinerea unor pozitii favorabile in motoarele de cautare, acesta are ca obiective principale construirea de brand awareness si cresterea ratei de conversie pentru clientii sai. De asemenea, a lucra ca specialist intr-o agentie SEO presupune sa fii autodidact si sa fii mereu conectat la ultimele noutati si trenduri din domeniu, mai ales avand in vedere faptul ca SEO evolueaza permanent. |

Care sunt skill-urile de baza pe care un specialist dintr-o agentie SEO ar trebui sa le aiba?

In primul rand, este important de stiut faptul ca specialistii SEO provin din diverse domenii si dispun de seturi variate de skill-uri. De exemplu, cei care provin din domeniul programarii web se vor remarca in mod special in partea tehnica a optimizarii SEO, in timp ce altii care au ca background profesional presa sau publicitatea vor avea skill-uri mai avansate in zona de creare si optimizare a continutului. Insa, indiferent de experienta lor profesionala, specialistii dintr-o agentie SEO cunosc secretele motoarelor de cautare si cauta sa invete in permanenta tehnici de actualitate care sa ii ajute sa obtina cele mai bune rezultate pentru clientii lor.

Iata cateva dintre skill-urile esentiale pentru un specialist dintr-o agentie SEO:

- research de cuvinte cheie ;

- analiza de trafic ;

- construirea unui profil solid de backlinkuri ;

- analiza competitorilor din aria de activitate a clientului ;

- optimizare SEO locala ;

- creare si optimizare de continut ;

- cunostinte minime de HTML ;

- crearea de strategii de optimizare SEO ;

- integrarea eficienta a optimizarii SEO in strategia generala de marketing online .

In ce consta munca de zi cu zi a unui specialist dintr-o agentie SEO?

Primul lucru pe care un specialist SEO il face la inceputul colaborarii cu un client consta in realizarea unui audit pentru a identifica punctele slabe si punctele forte ale website-ului. Cele mai importante aspecte care se regasesc intr-un audit SEO sunt:

- analiza cuvintelor cheie ;

- nivelul existent al vizibilitatii in motoarele de cautare ;

- meta tagurile (meta titlurile si meta descrierile paginilor site-ului) ;

- optimizarea continutului vizual (imagini si videoclipuri) ;

- nivelul de indexare al paginilor site-ului ;

- elemente de user experience (design user-friendly, viteza de incarcare a paginilor) ;

- structura URL-urilor ;

- nivelul de optimizare al continutului paginilor ;

- profilul de backlinkuri ;

- nivelul competitiei ;

- identificarea paginilor de tip Error 404 si a celor care necesita redirect 301 ;

- identificarea continutului duplicat .

Urmatorul pas dupa realizarea auditului consta in predarea unei liste de recomandari pe care programatorul site-ului trebuie sa le implementeze pentru a corecta erorile tehnice. Apoi, specialistul din cadrul agentiei SEO va incepe munca propriu-zisa de optimizare SEO, care este una pe termen lung si care consta in:

1) Optimizare on page

- optimizarea meta tagurilor (meta titluri si meta descrieri) ;

- optimizarea continutului din paginile site-ului (in mod special homepage-ul, categoriile principale si landing page-urile) ;

- optimizarea imaginilor ;

- crearea de articole pe blogul companiei clientului, daca acesta este integrat in domeniul site-ului ;

2) Optimizare off page

- construirea profilului de backlinkuri si crearea de continut optimizat SEO sub forma de comunicate, advertoriale si articole de blog si publicarea acestora pe site-uri cu autoritate ;

- optimizarea SEO a continutului din retelele de social media.


Adserving iAgency.ro SRL

iAgency este o agentie interactiva, specializata în servicii de SEO, Web Design si Social Media. Misiunea agentiei este de a oferi servicii creative de marketing online care sa aduca rezultate...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!