Cum a fost 2019 pentru Majorel Romania?

Publicat pe 17 Decembrie 2019
Majorel România a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări importante în urma strategiei globale. Astfel, compania a trecut printr-un proces de rebranding, din Arvato Services aceasta a devenit Majorel Romania ca rezultat al asocierii Grupului de Media Bertelsmann cu unul dintre cele mai puternice trusturi din industria BPO, Saham.

Pentru a afla mai multe informații despre cum a fost anul 2019 pentru Majorel Romania, Daniela Micușan, Manager General ne-a declarat următoarele:

“Acum doi ani, în momentul în care am acceptat poziția de Manager General pentru Arvato, actuala Majorel România știam că acest post va reprezenta o adevărată provocare pentru mine. Ce pot să spun acum, este că acești doi ani au reprezentat mult mai mult. În 2019 compania a trecut prin foarte multe schimbări, unele pe care nu ni le-am dorit, dar pe care ni le-am asumat și unde am făcut tot ce s-a putut să minimizăm impactul negativ asupra oamenilor și unele schimbări pe care ni le-am dorit și au fost benefice. Ce am învățat din acest an este că orice schimbare vine cu un anumit stres, chiar și atunci când vorbim de o schimbare pozitivă, iar acest lucru creează un impact puternic asupra oamenilor. Ca să reușești să transformi o perioadă tumultuoasă, intr-un real succes – ai nevoie să ai lângă tine oamenii potriviți!

Astfel, toate aceste schimbări, ne-au adus în locul în care am primit certificarea ca Top Employer, care este o foarte mare realizare pentru noi și cu care ne mândrim.  Compania a avut o creștere de 5% față de anul trecut la toate cele 10 arii de performanță, atingând un scor de 90% în zona de Strategie de Recrutare și  Strategia de aliniere a obiectivelor de HR cu cele de business.

În 2019 ne-am axat pe partea de Employer Branding, având campanii lunare în toate sediile noastre din țară. Astfel am dezvoltat foarte multe inițiative interne: Luna sănătății, Yoga, fructe, masaj la birou, am fost prezenți la cele mai mari festivaluri din țară, am suținut mișcările culturale și educative din orașele unde avem oameni, cum ar fi sponsori la Tedx Eroilor, sau la Festivalul de Jazz de la Smida, am creat #ShareAgoodThoughtDay, concursuri interne și alte evenimente frumoase pentru angajații noștri. De asemenea, am dezvoltat campanii pe social media, unde am creat brand ambassadors și unde putem să avem o altfel de interacțiune cu angajații noștri. Fiind intr-un proces de rebranding, am ales să ne axăm mai mult pe o comunicare internă puternică, cu foarte multe inițiative în fiecare oraș în care suntem prezenți. Credem că aprecierea și resursele pe care le-am investit în oamenii noștri reflectă și stabilitatea echipei noastre din acest an.

În 2019 am avut un focus precis de a crea un mediu sănătos de lucru, asta înseamnă o atenție sporită către dezvoltarea angajaților noștri. Am creat un program complex în acest sens, pe diferite layere, în care oamenii noștri au putut accesa diferite cursuri și traininguri pentru dezvoltare în carieră.

La nivel de business, suntem în punctul în care regândim strategia pe care am avut-o în trecut, asta datorită schimbărilor permanente din această industrie. În momentul acesta nu căutăm să ne adaptăm, ci vrem să o luăm în față. Astfel, am încetat colaborarea cu unii clienți și am extins portofoliul cu clienții care corespund valorilor noastre. Investim tot mai mult în Sibiu și Brașov, unde am reușit să extindem două proiecte importante, iar la București avem planuri îndrăznețe în 2020.

Eu nu cred in one man show work, eu cred într-o orchestră talentată gata să cânte minunat în condiții favorabile sau mai puțin favorabile, iar 2019 m-a făcut să înțeleg pe deplin motto-ul companiei noastre: driven to go further!“

Compania s-a clasat cu un scor mult peste media europeană la categoriile de traininguri și dezvoltare, competențe leadership, pachete salariale, beneficii și cultura organizațională. Aceste rezultate au fost susținute de mai multe inițiative și programe ale companiei, atât la nivel de strategie de business, cât și în zona de Employer Branding: campanii motivaționale, Management Development Program, pachete salariale competitive, crearea programului: Create your own career path, dezvoltarea unei culturi bazate pe diversitate și incluziune .

Majorel proiectează, oferă și diferențiază experiența clienților în numele câtorva dintre cele mai respectate companii din lume. Oferă o comunicare clasică a clienților, precum și soluții digitale, cum ar fi mass-media socială și comunicații online, interacțiune automată și AI, analize, auto-service și alte soluții ale ciclului de viață al clienților.

Dacă vrei să faci parte din această companie, trimite cv-ul tău la recrutare@majorel.biz

Urmărește Majorel România pe Facebook sau Linkedin!

Majorel este unul dintre principalii furnizori de BPO din întreaga lume. Are peste 48.000 de persoane în 28 de țări din întreaga lume, cu poziții de lider de piață în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, având în același timp o prezență puternică în Asia și America. Majorel proiectează și produce soluții personalizate pentru diferite tipuri de business-uri, acoperind o gamă largă de procese comerciale prin oferirea de servicii integrate. Acestea includ toate serviciile legate de crearea și distribuirea produselor tipărite și a suporturilor de stocare digitală, precum și gestionarea datelor, asistență pentru clienți, servicii CRM, gestionarea lanțului de aprovizionare, distribuție digitală și servicii financiare, precum și servicii IT personalizate și calificate.

Majorel reunește întreprinderile Bertelsmann și Saham din întreaga lume, inclusiv Arvato CRM Solutions, Group Group, ECCO Outsourcing și Pioneers Outsourcing. Grupul a avut venituri anuale de 1,2 miliarde de euro și peste 500 de clienți la nivel global în multe sectoare industriale. Pentru mai multe informații despre Majorel vizitați: www.majorel.com

Domenii: Afaceri

Majorel România

Majorel proiectează, oferă și diferențiază experiența clienților în numele câtorva dintre cele mai respectate companii din lume. Oferă o comunicare clasică a clienților, precum și soluții digitale,...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!