Cum recunoști semnele deficitului de testosteron?

Publicat pe 16 Octombrie 2020
Testosteronul este un hormon produs în principal de bărbați, ce acționează asupra mușchilor și determină dezvoltarea caracteristicilor sexuale. Astăzi, mulți bărbați au un nivel scăzut de testosteron, care se reflectă în: stima de sine, energie, dorința sexuală, masă musculară, greutate corporală sau instabilitate mentală.

Bărbatul este structurat diferit de femeie. Testosteronul este hormonul care susține potența, îi face pe bărbați să aibă o voce profundă, care stimulează creșterea părului și care ajută la dezvoltarea masei musculară după activități fizice.

Nivelul scăzut al acestui hormon poate induce probleme cognitive, depresie, iritabilitate, încredere de sine scazută, probleme cu somnul. Toți acești factori ne afectează viața și, de asemenea, îngreunează relațiile cu ceilalți. Dacă nivelul de testosteron din organism este prea mare sau prea scăzut, se creează un dezechilibru hormonal care poate provoca un roller coaster emoțional! 

Dacă observi că ai dificultăți in a-ți crește masa musculara, nu ai suficientă dorință sexuală și încredere de sine, atunci poate ar trebui să iei în considerare creșterea nivelului de testosteron. 

Testosteronul începe să scadă de la vârsta de 30 de ani și cu aceasta începe procesul de îmbătrânire lentă. Din fericire, in ziua de azi există mai multe mijloace eficiente de a menține nivelul de testosteron ridicat. Pastilepotentasam.ro le prezinta pe cele mai eficiente: 

1. Obiceiuri alimentare   

Cantitatea de testosteron pe care o produce corpul, depinde în mare măsură de dietă. O dietă eficientă care să ajute la creșterea producției de testosteron include legume cu frunze verzi, grăsimi sănătoase precum Omega 3, dar și proteine ​​și fructe. Trebuie evitate alimentele care au un conținut scăzut de grăsimi sănătoase.

De exemplu, magneziul și zincul sunt două minerale care ajută la creșterea producției de testosteron.

În plus, legumele precum broccoli, varză și conopidă lucrează la scăderea nivelului de hormon feminin (estrogen) din organism, ajutând astfel la creșterea nivelului de testosteron.

2. Fructe uscate și nuci 

Migdalele sau nucile reprezintă o modalitate eficientă de a crește nivelul de testosteron.

De asemenea, puteți introduce în alimentație tot felul de nuci și semințe (arahide, caju, floarea soarelui) care au un conținut ridicat de grăsimi monosaturate. S-a demonstrat, prin studii, că bărbații care au în dieta lor acest tip de grăsimi au un nivel mai ridicat al testosteronului.

Semințele de susan sunt bogate în grăsimi monosaturate, proteine, zinc și vitamina E, toate substanțe vitale care pot crește producția de testosteron.

  3. Alimente și suplimente bogate în zinc 

Zincul este un mineral important pentru buna funcționare a hormonilor și de care organismul are nevoie pentru a crește producția de testosteron. Aportul de zinc îl puteți crește consumând produse lactate, cum ar fi laptele și brânza, împreună cu carne și pește bogat în proteine. Toate aceste alimente au un nivel ridicat de zinc. Dacă aceste alimente nu vă sunt pe plac, puteți folosi un supliment de zinc (40 mg pe zi este aportul maxim recomandat pentru adulți).

Pe lângă faptul că susține potența, zincul este un aliat prețios al sistemului imunitar, întărește dinții, unghiile și părul.

4. Începeți ziua cu fulgi de ovăz

Beneficiile ovăzului sunt nenumărate și bine cunoscute. Este o cereală foarte populară, care are un conținut scăzut de grăsimi și un conținut ridicat de fibre. Pe lângă aceste beneficii mai există un motiv pentru care trebuie să începeți ziua cu un bol de fulgi de ovăz: consumul de cereale, în special de ovăz, este puternic legat de creșterea nivelului de testosteron la bărbați.

De asemenea, s-a demonstrat că fulgii de ovăz îmbunătățesc performanța sexuală. Ovăzul este un aliment bogat în aminoacidul L-arginină, care interacționează cu oxidul nitric și ajută la relaxarea vaselelor de sânge. Atunci când vasele de sânge se dilată, fluxul de sânge către toate organele este mult crescut.

5. Reduceți aportul de zahăr 

Cercetătorii au ajuns la concluzia că bărbații obezi au de două ori mai multe șanse de a avea un nivel scăzut de testosteron în comparație cu bărbații slabi. Deci este important să reduceți greutatea corporală pentru a crește testosteronul. Cel mai rapid mod prin care puteți face acest lucru este să limitați cât mai mult consumul de zahăr procesat.

Dacă sunteți un consumator de băuturi răcoritoare, acestea ar trebui să fie eliminate. Sunt pline de calorii goale și zaharuri procesate care produc rezistența la insulină și automat o creștere a greutății corporale.  

6. Luați vitamina D3

Studii recente au evidențiat modul în care vitamina D are o influență semnificativă în producția, dar mai ales în eliberarea de testosteron. Bărbații care folosesc un supliment de vitamina D3 în rutina lor zilnică au un nivel mai ridicat de testosteron.

Vizitați site-ul pastilepotentasam.ro pentru mai multe articole interesante și sfaturi utile pentru îngrijirea sănătății.

Domenii: Farma, Lifestyle, Educatie

Sam Distribution Srl

Sam Distribution SRL este partenerul dumneavoastra de incredere atunci cand vine vorba de sanatate. Cumpara produse naturiste la cel mai corect pret de pe piata romaneasca!

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →