Cum reușesc primăriile să țină pasul cu tehnologia

Publicat pe 27 Ianuarie 2020
Soluția pentru semnatură digitală calificată a documentelor din fluxurile de lucru automatizate, dezvoltată de compania Asseco SEE, este utilizată în cadrul Primăriei Sector 4 începând cu luna decembrie 2019.

Asseco SEE a implementat în luna decembrie 2019, în cadrul Direcției de Mobilitate Urbană a Primăriei Sectorului 4, un proiect pentru semnătura digitală calificată a documentelor din fluxurile de lucru automatizate. Proiectul coordonat de către City Manager-ul Sectorului 4, dl. Ioan Gaf-Deac, reprezintă un pas important pentru Direcția de Mobilitate Urbană, în direcția digitalizării complete a instituției.

Implementarea acestui proiect face parte din strategia pentru digitalizare a Primăriei Sectorului 4, în sensul reducerii birocrației. Astfel, interacțiunea cu cetățenii sectorului devine mult mai eficientă, ușoară și transparentă. Totodată, instituția beneficiază de o securitate sporită deoarece documentele semnate în format electronic dau garanția că nu mai pot fi modificate sau alterate în vreun fel, în mod intenționat sau din greșeală.

Direcția de Mobilitate Urbană își eficientizează astfel operațiunile și se alătură trendului de digitalizare cu un portofoliu larg de soluții implementate, unele chiar în premieră pentru o instituție publică.

“În 2016, ne-am propus ca oamenii ce formează comunitatea Sectorului 4 să nu-și mai piardă timpul la cozi atunci când au lucruri de rezolvat la primărie. Să transformăm autoritatea locală într-un partener real al cetățenilor și nu într-un soi de „împărăție” căreia să-i ceri ajutorul, umilit și încovoiat de spate. Acum, după 4 ani, situația s-a schimbat mult în bine. Tot mai mulți oameni au posibilitatea să-și rezolve problemele online, să-și achite taxele de acasă, de la propriul calculator ori să-și închirieze un loc de parcare în mai puțin de un minut, folosind aplicația pentru mobil a Primăriei Sectorului 4. În plus am început să implementăm și sistemul de semnătură electronică, ceea ce ne transformă cu adevărat într-o comunitate smart.” a declarat Daniel Băluță, Primarul Sectorului 4.

„Ne bucurăm că am putut contribui la procesul de tehnologizare a instituțiilor publice din România prin implementarea acestei soluții care să ușureze experiența cetățenilor în raport cu instituția publică. Reducerea birocrației este în acest moment un subiect extrem de important atât pentru noi, furnizorii de tehnologie și cetățeni în același timp, cât și pentru sectorul public”, a declarat Alex Olteanu, Business Development Manager Public Sector Asseco SEE.

Despre Asseco SEE

Grupul Asseco SEE este una dintre cele mai mari companii de IT din zona de producție și implementare a propriilor soluții și servicii software din regiunea Europa de Sud-Est, Turcia, Spania, Portugalia, Andorra, Columbia, Peru și Republica Dominicană. Compania oferă soluții ITC pentru diferite verticale, printre care se numără sectorul financiar, sectorul de plăți, administrație publică și telecomunicații. Compania oferă produse și servicii în domeniul Plăților sub denumirea de Payten. Începând cu octombrie 2009, acțiunile Asseco South Eastern Europe (WSE: ASEECOSEE, ASE) au fost listate la Bursa de valori din Varșovia. Grupul Asseco SEE are peste 2.300 de angajați în 19 țări. Peste 10 dintre primele 15 cele mai mari bănci din Europa de Sud-Est sunt deja clienții Asseco SEE. https://see.asseco.com

Domenii: IT

SC INTELIPR SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!