Cum să asiguri o livrare sigură și eficientă pentru produsele tale?

Publicat pe 23 Mai 2022
Când ai un magazin online sau orice alt business ce presupune expedierea produselor către clienți, calitatea serviciilor de livrare este un detaliu esențial. O experiență neplăcută în privința livrării poate afecta percepția clientului în ceea ce privește magazinul tău, iar această percepție poate fi împărtășită și altora.

Astfel, chiar dacă produsele tale sunt de cea mai bună calitate, riști să pierzi clienți din cauza problemelor cu livrarea.

Pentru a nu ajunge într-o astfel de situație, îți arătăm cum să asiguri o livrare sigură și eficientă a produselor, de care tu și clienții să fiți foarte mulțumiți.

Folosește un serviciu de alocare automată a livrărilor

Piața serviciilor de curierat s-a dezvoltat puternic în ultimii ani, astfel că oferta în ceea ce privește companiile de profil este una foarte generoasă. Din acest motiv, ar putea fi dificil să găsești un serviciu adaptat perfect nevoilor tale, mai ales dacă acestea se modifică în funcție de comandă.

În această situație, alocarea automată a livrărilor este cea mai eficientă soluție, pentru că te ajută să găsești rapid cel mai potrivit operator, in funcție de preferințele tale.

Este vorba de un serviciu care îți permite să introduci toate preferințele tale legate de detaliile produsului, preluarea și predarea coletului, zona de destinație și multe altele. Pe baza acestor criterii, serviciul de alocare automată efectuează o căutare în librăria de curieri și îți prezintă cele mai bune oferte, dintre care o poți selecta pe cea preferată.

Alege o firmă de curierat cu largă acoperire teritorială

Comenzile pot veni din orice colț al țării, iar fiecare client trebuie să își primească produsele conform dorinței exprimate. De aceea, este important să apelezi la o firmă de curierat cu o acoperire teritorială cât mai mare, astfel încât să fii sigur că livrările pot ajunge și în cele mai îndepărtate zone.

În cazul în care destinația se află în afara zonei de acoperire, curierul va percepe o taxă suplimentară în funcție de numărul de kilometri parcurși, ceea ce va crește costul total al livrării.

Prin urmare, acoperirea teritorială este un prim detaliu la care trebuie să fii atent când trebuie să trimiți un colet într-o zonă mai îndepărtată.

Fă asigurare pentru produsele cu valoare ridicată

Pe timpul transportului pot apărea incidente nedorite, care duc la pierderea, deteriorarea sau distrugerea produselor expediate. Atunci cânt expediezi produse care au o anumită valoare, e de preferat să ai certitudinea că vei fi despăgubit în cazul unui astfel de eveniment neplăcut.

De aceea, e bine să apelezi la o firmă de curierat care îți oferă posibilitatea asigurării coletelor. Vei plăti în plus o taxă de asigurare în raport cu valoarea declarată a produselor expediate, iar în cazul pierderii, deteriorării sau distrugerii, vei fi despăgubit cu valoarea integrală a acestora. Asigurarea rămâne valabilă din momentul preluării coletului de către curier, până când acesta ajunge la destinatar.

Solicită monitorizarea livrării în timp real

În cele mai multe cazuri nu mai este nevoie să soliciți în mod expres această opțiune, pentru că este oferită în mod automat de orice serviciu de curierat care se respectă.

Fiecare colet primește un cod unic denumit AWB, iar cu ajutorul acestuia livrarea poate fi urmărită în orice moment. Atât expeditorul, cât și destinatarul, primesc acest cod imediat ce este emis, odată cu un link ce trebuie accesat pentru monitorizarea livrării.

Odată accesat acest link, utilizatorul este direcționat pe un site unde trebuie să introducă AWB-ul într-o căsuță de căutare. Astfel, va putea afla oricând stadiul livrării, precum și perioada estimată până când coletul va ajunge la destinatar.

Dacă vei pune în aplicare aceste soluții, nu va mai trebui să-ți faci griji pentru siguranța produselor livrate și nici în privința gradului de satisfacție a clienților.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!