Cum să elimini proporțiile dobândite în perioada sărbătorilor în 5 pași

Publicat pe 4 Martie 2020
De Sărbători, tentația de a mânca mai mult și de a gusta din mai multe preparate este extrem de mare, așa că nu este de mirare că te alegi cu câteva kilograme în plus. Însă acum poți scăpa foarte ușor de ele, dacă respecți câteva reguli simple, care să te ajute să revii la vechea siluetă.

Dacă și tu te confrunți cu problema kilogramelor în plus, îți venim în ajutor cu câteva sfaturi și îți spunem cum să slăbești după sărbători.

1. Slăbește mâncând regulat

Chiar dacă ai mâncat mai mult în perioada sărbătorilor, nu înseamnă că trebuie să te înfometezi pentru a slăbi. Dacă vei sări peste câteva mese, vei simți constant senzația de foame și îți va fi mai greu să respecți un plan de alimentație sănătoasă. Tocmai de aceea, îți recomandăm să ai un orar bine fixat pentru mese și să te asiguri că ai un mic dejun bogat în proteine - ouă, brânză sau iaurt, pentru a-ți satisface apetitul pe parcursul zilei. De asemenea, nu uita să incluzi și câteva gustări între mesele principale.

2. Evită alimentele bogate în carbohidrați

Dacă vrei să slăbești rapid, renunță pentru o perioadă la pâinea albă, la covrigei, biscuiți, dar și paste, deoarece toate aceste produse sunt bogate în carbohidrați și conțin mult zahăr și sare. Sarea consumată în exces poate avea efecte negative asupra corpului, determinând organismul să rețină mai multă apă. De asemenea, pâinea este bogată în carbohidrați, așa că ar trebui înlocuită cu o porție de legume, care sunt mult mai sănătoase și mai ușor de digerat.

3. Renunță la mâncarea care ți-a rămas

Este recomandat să scapi de toată mâncarea care ți-a rămas de la mesele festive. Dacă vrei să slăbești, este indicat să scapi de orice tentație, așa că renunță la fursecuri, prăjituri și cozonac și înlocuiește-le cu fructe și gustări sănătoase.

4. Începe să faci mai multă mișcare

Perioada de relaxare de care te-ai bucurat de sărbători s-a încheiat, așa că e timpul să faci mai multă mișcare, pentru a da jos din kilograme mult mai rapid. Exercițiile fizice te ajută să arzi caloriile, dar în același timp te ajută să ai o gândire pozitivă, mai optimistă. Poți începe cu antrenamente ușoare, pe care le poți face chiar la tine acasă, sau poți merge la sală, pentru a face exerciții sub îndrumarea unui antrenor. De asemenea, te poți înscrie la cursuri de dans sau la înot, pentru a face și mai multă mișcare.

5. Încearcă să îți respecți programul de somn

În perioada sărbătorilor ai un program mai haotic, așa că ajungi sari peste orele de somn, iar acest lucru poate avea efecte neplăcute, cum ar fi poftele culinare. Atunci când organismul tău este obosit, simți nevoia de a mânca mai des și de a consuma dulciuri și alimente bogate în calorii. Pentru ca metabolismul tău să poată funcționa la parametri normali, este recomandat să dormi mai multe ore și să îți respecți programul de somn.

Așadar, urmând sfaturile pe care ți le-am oferit, vei putea slăbi mult mai rapid și vei reveni la silueta pe care ti-o doresti.

Domenii: Lifestyle

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →