Cum se face optimizare SEO in 2018

Publicat pe 24 Iunie 2018
Ce este SEO si cum ne alegem specialistul

Dar sa incepem cu inceputul: ce este optimizarea SEO? Foarte multi realizeaza site-uri frumoase, insa un site frumos nu garanteaza ca vei avea si clienti. Defapt, intr-un mediu online cu miliarde de pagini web, majoritatea site-urilor se pierd si, ca atare, nu le vede nimeni. 

Asta se intampla fiindca multi pierd din vedere faptul ca, pentru ca site-ul sa atraga clienti pentru tine trebuie intai sa fie vazut de potentiali clienti, ori daca motoarele de cautare nu iti afiseaza site-ul printre primele rezultate, lumea nici nu stie ca afacerea ta exista. Da, este foarte frustrant ca dupa ce te-ai chinuit sa faci un site foarte frumos, sa vezi ca pur si simplu nu il acceseaza nimeni. 

Aici intervenim noi, cei de la agentia Brandion. Realizam servicii de optimizare SEO la cel mai inalt standard.

Indiferent pe cine alegi sa se ocupe de aceasta problema enervanta, trebuie tinut cont de faptul ca internetul se schimba in fiecare zi, si astfel trebuiesc adaptate si practicile SEO constant pentru a tine pasul cu aceste schimbari.

Optimizarea SEO propriu-zisa se poate impartii in doua mari categorii: optimizarea OnPage si optimizarea OffPage. Cea dintai se refera la toate optimizarile pe care le facem la noi pe site – de la titluri la structura link-urilor si de la optimizarea vitezei de incarcare la optimizarea pentru mobil. Practic, optimizarea SEO, in ochii Google, inseamna “ce spunem noi, despre site-ul nostru.”.

Prin optimizarea OffPage, ii aratam temutului Google ce spun altii despre site-ul nostru – si facem acest lucru prin campanii de link building si brand awareness. Aceste campanii se realizeaza in urma unui audit, audit prin care analizam atat site-ul nostru cat si competitia. Sa faci SEO fara o strategie clara este ca si cum ai naviga intr-un ocean, fara sa cunosti destinatia.

Daca pana nu demult, cine avea mai multe link-uri castiga locul 1 in pagina de rezultate Google, afla ca acest lucru nu mai este valabil. Conteaza foarte mult calitatea acelor link-uri. Dar conteaza si contextul in care punem acele link-uri. Spre exemplu, daca avem un site al unui restaurant din Timisoara, nu ar trebui sa avem pe acel site link-uri ce vin de la site-uri pentru adulti din Rusia (ma rog, nu ar trebui sa avem astfel de link-uri indiferent de nisa site-ului nostru, dar intelegeti dumneavoastra ideea).

Cand alegeti cu cine faceti SEO, alegeti mereu oameni de marketing – pentru ca SEO este pana la urma o chestiune ce tine de marketing-ul online. Si alegeti agentii transparente, care va explica, pe baza de rapoarte bine intocmite, care este cea mai buna strategie si de ce. Nu fiti stanjeniti de faptul ca nu cunoasteti unii termeni mai tehnici – puneti intrebari! Astfel, va puteti da seama daca persoana/agentia care urmeaza sa se ocupe de site-ul dumneavoastra este sau nu competenta. 

Tineti cont ca o optimizare SEO de proasta calitate poate atrage penalizari mari din partea motoarelor de cautare, iar remedierea acestor probleme este mereu foarte costisitoare si uneori, imposibila.

Pentru cele mai noi trend-uri in marketing-ul digital si multe alte bunatati, va invitam sa urmariti blog-ul Brandion.


CRIS DIGITAL BRANDING SRL

Branziba (cunoscuta anterior ca Brandion Agency) este o agentie performanta de branding si marketing. Ai nevoie de mai multi clienti? Contacteaza-ne!

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!