Am considerat progresiv mai mult ideea multe dintre companii să scrie conținut text – content marketing , copywriting, storytelling, creativitate, content writer - inhouse. Aceasta pentru că experiența mi-a arătat că un profesionist care lucrează zi de zi cu servicii sau produse specifice poate oferi, în scris, sfaturi sau emoții pe care un content writer – scriitor – nu le poate documenta online oricât de binevoitor ar fi. Că în copywriting un profesionist care își cunoaște produsele găsește aspecte persuasive subtile care nu pot fi cuprinse într-un brief.
Structura cursului este relativ unitară și o voi detalia mai jos, dar sunt flexibilă și adaptată nevoilor ”casei”, ale companiei. Consider practica mai importantă decât teoria, din acest motiv este mai mult un workshop ca un brainstormig centrat pe rezultat.
Sumar:
Flexibilitate:
Cursul va fi concentrat asupra aspectelor pe care clientul dorește să le aprofundeze.
Durata cursului:
În principiu, 2 zile.
Răspunsul real este … depinde. Totul va fi personalizat în funcție de nevoile companiei și numărul de membri în echipă.
Minim 8 ore, în cazul în care accentul îl punem doar pe partea de content writing.
Cum va ajuta echipa ta?
Interesat?
Dă-mi de veste aici sau pe corina@trans-formare.ro sau la corina @ ixpr.ro.
Trainer Corina Ștefan. De ce eu?
Sunt profesionist în Universul content marketing cu rezultate dovedite încă din 2014. De scris, scriu dintotdeauna. Despre mine găsești mai multe pe
www.corina-stefan.ro
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!