Daniela Micușan, Manager General Majorel România, împlinește 3 ani in companie

Publicat pe 3 August 2020
Daniela Micusan implineste in aceasta luna 3 ani de zile la Majorel Romania. In acesti ani, compania a trecut printr-o serie de schimbari, atat la nivel global cat si la nivel national: fuziunea dintre grupul german Bertelsmann si grupul Saham, rebranduirea companiei de la Arvato in Majorel, adoptarea unei noi strategii globale, toate aceste au creat un mediu de lucru cu multe provocari pentru toti angajatii Majorel Romania.

Daniela Micusan implineste in aceasta luna 3 ani de zile la Majorel Romania. In acesti ani, compania a trecut printr-o serie de schimbari, atat la nivel global cat si la nivel national: fuziunea dintre grupul german Bertelsmann si grupul Saham, rebranduirea companiei de la Arvato in Majorel, adoptarea unei noi strategii globale, toate aceste au creat un mediu de lucru cu multe provocari pentru toti angajatii Majorel Romania.

‚ Primul an in companie a stat sub semnul invatarii, am incercat sa inteleg cat mai bine oamenii cu care lucrez, sa ma adaptez la noua cultura organizationala si sa am rabdare. Al doilea an, a fost anul in care am putut sa dezvolt noi procese, sa optimizam work-flow-ul, sa punem bazele unei noi strategii locale, sa investim in employer branding. In anul 2 am reusit sa creez o sinergie la nivel de management ceea ce a dus la o comunicare sanatoasa intre echipe si proiecte, lucru obligatoriu atunci cand vrei sa cresti in business. Cred cu tarie ca se pot face lucruri extraordinare in industria de customer service, sau in orice alta industrie atata timp cat ai langa tine o echipa pe care te poti baza.

2020 a inceput intr-un ton pozitiv, pentru al 3-lea an consecutiv am primit certificarea de Top Employer, care este o foarte mare realizare pentru noi și cu care ne mândrim. Am continuat dezvoltarea event-urilor de la Majorel Hacks Academy, am pus pe hartie un plan de retentie si performanta pentru angajatii Majorel, bazat pe learning & education; lucrurile pareau ca merg intr-o directie nemapoimenit de buna. Apoi a venit pandemia, care ne-a dat totul peste cap si care ne-a invatat sa facem un tur de 180 de grade si sa reinventam planul strategic gandit la inceput de an. Nu numai ca am actionat proactiv la toate situatiile nemaipomenite cauzate de acest virus, dar sunt mandra sa pot spune ca am facut performanta in contextul acesta extrem de sensibil si greu. Asadar, in perioada de pandemie, am castigat un nou proiect, ceea ce a dus la crearea de 300 de joburi. In situatia grea, in care foarte multi oameni au fost disponibilizati, am simtit ca venim cu alternative viabile pe piata muncii. Motivatia noastra de a incepe colaborarea cu acest nou proiect, a fost imensa. Stiam ca un nou proiect, mai ales in aceasta perioada va insemna enorm, de aceea am facut imposibililul posibil ca acest lucru sa se intample in Majorel Romania.

In doar 2 saptamani, am reusit sa trimitem toate proiectele sa lucreze de acasa. Acest lucru a fost facut intr-un timp record, fiind motivati sa putem sa venim cu solutii reale pentru siguranta angajatilor nostri. In momentul de fata, ne pastram setup-ul de a lucra de-acasa, pentru ca siguranta persoanelor care lucreaza la noi, este prioritatea noastra numarul 1. Ba mai mult, cand sanatatea si grija este pe buzele tuturor, am upgradat abonamentul de la Regina Maria pe care il oferim angajatior, cu o investitie in plus de 60.000 de Euro, de la standard la priority, pentru a ne asigura ca facem tot ce ne sta in putinta ca angajator sa oferim tot ce e mai bun. De asemenea, entertainmentul angajatilor este un topic pe care il luam foarte in serios, asadar dezvoltam programe si initiative continuu: programe de yoga & fitness de –acasa, concursuri pe social media, newsletter intern saptamanl; chiar acum suntem in procesul de a lansa Majorel Magazine,o alta initiativa care ne ajuta sa comunicam coeziv lucrurile care tin de business, dar si lucrurile care ne stranesc curiozitatea, distractia, tonul prietenos si deschis, fac parte din cultura noastra. Fiecare actiune pe care o lansam, are un substrat educativ, pentru ca imi place sa cred ca atragem oamenii care sunt interesati sa se dezvolte alaturi de noi. ‚ a spus Daniela Micusan, General Manager, Majorel Romania.

In aceasta perioada, compania a inregistrat cel mai bun cash collection din regiune cu 85% incasari din soldurile factuirilor emise. S-au creat 2 divizii de IT pentru servicii de network si servicii de servere, care deservesc toate tarile din Estul Europei si Germania care fac parte din grupul Majorel.

‘Cu siguranta nu puteam sa ajungem la toate aceste rezultate bune fara oameni dedicati, care se implica, inoveaza si creeaza in jurul lor un mediu de lucru placut. Cred cu tarie ca oamenii buni trebuie vazuti, apreciati si rasplatiti. In acesti 3 ani am muncit sa fiu un leader care inspira. In loc sa spun munceste mai mult, am ales puterea exemplului, in loc sa astept un mail cu o cerere de promovare, am ales sa iau masuri inainte, astfel incat oamenii sa simta si sa inteleaga ca sunt vazuti. Anul acesta am reusit sa promovam 10 angajati de pe pozitii de middle management, in roluri de global account managers.

Am invatat in acesti 3 ani sa nu mai vad niciun lucru ca fiind dificil, ci in schimb sa il percep, ca fiind o provocare. Uneori, lucrurile care te incurca la prima vedere, iti aduc cele mai mari satisfactii. Trebuie doar sa inveti sa le privesti din unghiul potrivit. ‘

Eforturile si munca depusa in acesti 3 ani nu au ramas fara efect, astfel, Daniela Micusan a fost numita, incepand cu anul acesta, membru al Boardului Director si a castigat si premiul de CEO of the year la a 6a editie a Romanian Business Services Forum & Awards.

Dacă vrei să faci parte din această companie, trimite cv-ul tău la jobs.romania@majorel.biz

Urmărește Majorel România pe Facebook sau Linkedin.

Majorel este unul dintre principalii furnizori de BPO din întreaga lume. Are peste 48.000 de persoane în 28 de țări din întreaga lume, cu poziții de lider de piață în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, având în același timp o prezență puternică în Asia și America. Majorel proiectează și produce soluții personalizate pentru diferite tipuri de business-uri, acoperind o gamă largă de procese comerciale prin oferirea de servicii integrate. Acestea includ toate serviciile legate de crearea și distribuirea produselor tipărite și a suporturilor de stocare digitală, precum și gestionarea datelor, asistență pentru clienți, servicii CRM, gestionarea lanțului de aprovizionare, distribuție digitală și servicii financiare, precum și servicii IT personalizate și calificate.

Majorel reunește întreprinderile Bertelsmann și Saham din întreaga lume, inclusiv Arvato CRM Solutions, Group Group, ECCO Outsourcing și Pioneers Outsourcing. Grupul a avut venituri anuale de 1,2 miliarde de euro și peste 500 de clienți la nivel global în multe sectoare industriale. Pentru mai multe informații despre Majorel vizitați: www.majorel.com

Domenii: Afaceri

Majorel România

Majorel proiectează, oferă și diferențiază experiența clienților în numele câtorva dintre cele mai respectate companii din lume. Oferă o comunicare clasică a clienților, precum și soluții digitale,...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!