De ce ai nevoie de o firma de transport moloz si care sunt avantajele pe care le obtii

Publicat pe 29 Ianuarie 2019
Locuitorii capitalei pot gasi foarte usor servicii de transport moloz in Bucuresti atunci cand au in plan sa construiasca sau sa renoveze.

Molozul trebuie depozitat corespunzator, astfel incat sa nu afecteze mediul si exista prevederi legale in acest sens. Colaborarea cu o firma de transport moloz in Bucuresti, spre exemplu, este cea mai buna solutie. 

Transport moloz in Bucuresti – importanta acestor servicii in protejarea mediului

In 2008, Agentia pentru Protectia Mediului (EPA) a estimat ca 136 de milioane de tone de deseuri din constructii au fost generate in Statele Unite, ceea ce reprezinta 25% - 40% din fluxul national de deseuri solide.

Acest lucru are un impact mai mare decat incarcarea depozitelor de deseuri - materiale care contin solventi sau lemn tratat chimic pot, de asemenea, provoca poluarea solului si a apei. Nu doar S.U.A. este un pericol pentru mediu, iar acesta a fost un exemplu rezultat din studiile efectuate.

Realitatea este ca la nivelul fiecarei tari, sunt produse anual cantitati uriase de deseuri. Tocmai de aceea exista acum firme care fac transport de moloz in Bucuresti si in alte orase.

Un nou trend in prezent sunt abordarile ecologice in proiectele de constructii si renovari. Echipele de constructori instruiti intra si dezmembreaza cu atentie o cladire, adunand tot ceea ce ar putea fi reutilizat sau reciclat. Aceste materiale „salvate” intra intr-un proces de reciclare si nu mai ajung la groapa de gunoi. Acest proces dureaza mai mult si costa mai mult, dar este, de asemenea, important sa se ia in considerare beneficiile nefinanciare, cum ar fi crearea unui impact negativ mai mic asupra Pamantului. 

Demolarea green este o industrie in plina expansiune, chiar si in economia statelor dezvoltate. O abordare green salveaza aproximativ 80% din deseurile de constructie dintr-un depozit de deseuri, dar costa mai mult decat o demolare normala. Cele mai multe dintre aceste taxe suplimentare merg la personal, deoarece indepartarea cu atentie a obiectelor dureaza mai mult decat demolarea cu un buldozer. 

Fiecare stat are legi diferite pentru modul in care materialele trebuie separate si tratate. Separarea la fata locului implica crearea de containere separate pentru materiale diferite, astfel incat acestea sa poata fi usor preluate. 

Alternativa la separarea la fata locului este preluarea deseurilor in instalatiile care accepta livrarile in vrac. Aceste unitati au capacitatea de a sorta mai multe materiale, astfel incat santierele de constructii pot folosi doar un container mare de gunoi. 

Reducerea, reutilizarea, reciclarea sunt cei trei „R” ale gestionarii deseurilor, iar aceasta expresie a fost mult timp sloganul de „lupta” al ecologistilor. Oamenii folosesc, in general, termenul „reciclare” ca pe un termen general pentru toate aceste operatiuni, insa reciclarea inseamna, intr-adevar, prelucrarea materialelor vechi si transformarea acestora in produse noi. Reciclarea este, de fapt, metoda cea mai putin rentabila, astfel incat reducerea si refolosirea sunt mult mai importante.

Reducerea deseurilor in timpul unui proiect de constructie presupune o planificare atenta. Materialele de constructie vin in dimensiuni standard, deci, daca este facut proiectul cu aceste dimensiuni in minte, se poate reduce foarte mult excesul care este aruncat. Lemnul, gips-cartonul si cartonul reprezinta aproximativ trei sferturi din deseurile de pe un santier, asadar aceste trei elemente ar trebui luate in considerare in special.

Domenii: Educatie

Accent Adserving Agency SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →