De ce ai nevoie de un website ? 10 motive incontestabile

Publicat pe 25 Iunie 2020
Dacă vă întrebați de ce ar trebui să aveți un site, înseamnă că nu sunteți încă conștienți de avantajele pe care o companie le poate obține din prezența pe internet .

Milioane de utilizatori se conectează la internet în fiecare lună, iar datele sunt în continuă creștere.

Pentru cei care nu au o prezenta online sau nu au luat în considerare încă această piață, este normal sa se intrebe de ce au nevoie de un website.

Motivele sunt nenumarate, si as putea scrie la nesfarsit. Astfel, am incercat sa ma rezum la 10 motive pe care le consider cele mai importante:

1. Este punctul de plecare al afacerii tale.

Un site web comunică fiabilitate și profesionalism , mesajele sunt clare și imediate.

Site-ul web este mijlocul de comunicare prin excelență și permite o interacțiune maximă cu interlocutorii săi.

Este dovedit că înainte de orice achiziție a unui produs sau serviciu clientul se informeaza ... dar unde, dacă nu pe internet?

2. A fi prezent online înseamnă șanse de a fi găsit de catre clienti

Suntem atât de obișnuiți să găsim ceva pe net încât o companie fără un site web riscă să fie clasificată drept retrogradă și nu actualizată.

Și apoi, uitați-vă la concurenții vostrii, probabil că au deja un site, iar clienții dvs. îl vor găsi mai devreme sau mai târziu.

3. A fi pe internet înseamnă prestigiu pentru companie.

Cu siguranță este un semn important de distincție. Fiabilitatea este comunicată și se obține credibilitate imediată.

4. Stimulează interesul clienților tăi

A fi pe internet înseamnă stimularea interesului publicului, motiv pentru care companiile își introduc din ce în ce mai mult adresa web în reclame sau panouri publicitare.

Gândiți-vă doar la multitudinea de produse pe care o companie le poate vinde. Cum să le faci publicitate? Unul câte unul?

Cu un site web, o companie este prezentată în întregime.

5. Comerț electronic (e-commerce)

Este noua frontieră a comerțului, printr-un e-commerce este posibilă organizarea unui nou canal de vânzări, oferind un sistem de achiziție usor si rapid.

6. Impact vizual ridicat

Posibilitățile oferite de instrumentele web de astăzi sunt uimitoare, folosind o grafică adecvată, este posibil să creezi pagini web cu videoclipuri, fotografii și animații pentru a crea o adevărată experiență multimedia ce starneste interesul utilizatorului.

7. Vizibilitate oriunde și mereu accesibilă, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an ... inclusiv sărbătorile.

Un site este un spațiu, o vitrină, un magazin mereu deschis, care poate fi vizitat  în orice moment al zilei și al nopții, în vacanțe sau în zilele lucrătoare din întreaga lume, granițele sunt șterse, lăsând libertatea maximă pentru utilizatori.

8. Posibilitatea actualizării în timp real

Un site dinamic este extrem de flexibil, poate fi actualizat oricând de pe orice computer fără a fi necesară instalarea unor programe specifice.

Un panou de control ușor accesibil vă permite să editați conținut direct din partea frontală.

9. Pentru a ține pasul cu tehnologia si tendintele pietei

Telefonul și faxul nu mai sunt suficiente!

Cumpărătorii întreabă din ce în ce mai mult companiile dacă au un site web unde pot consulta cataloage de produse / servicii sau pot găsi alte informații despre ceea ce oferă aceasta.

A explica activitatea companiei tale în câteva cuvinte este adesea dificil, o adresă de internet este simplă și ușor de reținut iar în paginile sale, clientul va găsi cu siguranță ceea ce are nevoie.

10. Costuri reduse în comparație cu alte forme de comunicare.

Este o investiție în propria imagine, iar costul este cu mult mai mic decât o reclama traditionala la televizo sau intr-un ziar care va fi aruncat a doua zi!

Ai nevoie de un website ?

J.D.M se ocupa de proiectarea si dezvoltarea dinamica a website-urilor.

Intra si primeste o consultanta gratuita.

Domenii: IT

companies

J.D.M este o agenție de web marketing care se concentrează pe creșterea afacerii dvs. cu succes prin servicii profesionale. Analizam compania dvs., tinta pe care o vizati, produsele/serviciile...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →