De aceea, pentru a aduce un plus de valoare inițiativei tale, ai nevoie de sisteme expoziționale calitative. Iată care sunt cele mai cunoscute sisteme de expunere și avantajele pentru fiecare obiect în care merită să investești:
Sistemul pop-up spider
Este o variantă foarte eficientă de promovare atât pentru interior, cât și la exterior. Este format dintr-un cadru din aluminiu, oțel sau plastic și un banner publicitar montat pe acest cadru. Ideal este să îl amplasezi acolo unde este un flux mare de vizitatori (târguri, expoziții, nunți, aniversări).
Avantaje:
Dacă cunoști zona în care urmează să amplasezi un pop-up spider, alege cel mai potrivit model, astfel încât mesajul tău să iasă în evidență mai mult decât cele ale competitorilor tăi.
Steaguri personalizate - o soluție la înălțime
Sunt unele dintre cele mai apreciate sisteme expoziționale, cu un grad de eficiență ridicat, le poți integra perfect la evenimente indoor sau outdoor (expoziții, lansări de produse, concerte, maratoane, curse auto etc.)
Avantaje:
În funcție de propria ta strategie de comunicare, poți personaliza steagul vela cu logo, imagini sau text; imprimarea se face numai pe o singura față, pe verso văzându-se în oglindă. Pentru a atrage atenția este indicat să folosești mai degrabă modele în culori vii, nu din cele neutre.
Roll-up banner-ul
Prima impresie contează întotdeauna în mintea oamenilor, de aceea roll-up banner-ul te va ajuta sa conturezi această imagine cu profesionalism în fața potențialilor clienți sau colaboratori. Este alcătuit dintr-o casetă de aluminiu în care se rulează o pânză personalizată.
Avantaje:
Un roll-up cu un design aparte și un print eficient sugerează acele informații necesare domeniului tău de activitate, determinând oamenii să-și dorească să afle cât mai multe.
Așadar, pentru a ajunge la publicul țintă și pentru a face ca acesta să-și amintească brandul tău, este important ca sistemulexpozițional să se remarce în multitudinea materialelor promoționale de pe piață, atât din punct de vedere estetic, cât și al calității informațiilor.
Să știi cum să exploatezi fiecare dintre aceste instrumente într-un mod strategic și orientat poate fi cu adevărat util pentru compania ta, dacă dorești să captezi atenția și să te diferențiezi de concurență.
Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →
Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!