De ce merită să investești în sisteme expoziționale de calitate?

Publicat pe 31 August 2020
Sistemele expoziționale sunt printre cele mai cunoscute metode de expunere și afișare a mesajelor publicitare. Ai intenția de a promova un produs sau serviciu în cadrul unui târg, expoziții sau conferințe? Indiferent de tipul sau locația evenimentului, pentru a atrage noi clienți și a păstra loialitatea, comunicarea este esențială.

De aceea, pentru a aduce un plus de valoare inițiativei tale, ai nevoie de sisteme expoziționale calitative. Iată care sunt cele mai cunoscute sisteme de expunere și avantajele pentru fiecare obiect în care merită să investești: 

Sistemul pop-up spider 

Este o variantă foarte eficientă de promovare atât pentru interior, cât și la exterior. Este format dintr-un cadru din aluminiu, oțel sau plastic și un banner publicitar montat pe acest cadru. Ideal este să îl amplasezi acolo unde este un flux mare de vizitatori (târguri, expoziții, nunți, aniversări).

Avantaje: 

  • poate fi montat și demontat cu ușurință - deși este realizat din mai multe piese nu îți trebuie cunoștințe tehnice și niciun fel de unelte;  
  • ușor de personalizat - unul dintre cele mai flexibile în ceea ce privește personalizarea; 
  • poate fi transportat cu ușurință - deși structura sa este din aluminiu, geanta-troliu este foarte utilă și oferă protecție la transport.  

Dacă cunoști zona în care urmează să amplasezi un pop-up spider, alege cel mai potrivit model, astfel încât mesajul tău să iasă în evidență mai mult decât cele ale competitorilor tăi.

Steaguri personalizate - o soluție la înălțime

Sunt unele dintre cele mai apreciate sisteme expoziționale, cu un grad de eficiență ridicat, le poți integra perfect la evenimente indoor sau outdoor (expoziții, lansări de produse, concerte, maratoane, curse auto etc.) 

Avantaje: 

  • ocupă un spațiu redus, se montează rapid și le poți transporta în geanta proprie; 
  • calitatea printului - steagurile vela au o rezistență îndelungată la condițiile meteorologice precum vântul, ploaia sau chiar ninsoarea; materialul textil este printat UV, motiv pentru care îl poți amplasa pe plajă sau pe pârtie, pentru a semnaliza atracții turistice sau zone de interes. 

În funcție de propria ta strategie de comunicare, poți personaliza steagul vela cu logo, imagini sau text; imprimarea se face numai pe o singura față, pe verso văzându-se în oglindă. Pentru a atrage atenția este indicat să folosești mai degrabă modele în culori vii, nu din cele neutre. 

Roll-up banner-ul

Prima impresie contează întotdeauna în mintea oamenilor, de aceea roll-up banner-ul te va ajuta sa conturezi această imagine cu profesionalism în fața potențialilor clienți sau colaboratori. Este alcătuit dintr-o casetă de aluminiu în care se rulează o pânză personalizată. 

Avantaje: 

  • oferă vizibilitate
  • ușor de montat și demontat 
  • se potrivește oricărui eveniment indoor sau outdoor 
  • rabatabil / portabil
  • rezistent datorită materialelor din care este confecționat 

Un roll-up cu un design aparte și un print eficient sugerează acele informații necesare domeniului tău de activitate, determinând oamenii să-și dorească să afle cât mai multe.   

Așadar, pentru a ajunge la publicul țintă și pentru a face ca acesta să-și amintească brandul tău, este important ca sistemulexpozițional să se remarce în multitudinea materialelor promoționale de pe piață, atât din punct de vedere estetic, cât și al calității informațiilor.

Să știi cum să exploatezi fiecare dintre aceste instrumente într-un mod strategic și orientat poate fi cu adevărat util pentru compania ta, dacă dorești să captezi atenția și să te diferențiezi de concurență.

Domenii: Investitii

Digital Workforce SRL

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →