De Centenar, #doartricolor. O initiativa ROM.

Publicat pe 23 Octombrie 2018
Bucuresti, 18 octombrie 2018. in anul Centenarului, ROM face un gest simbolic si renunta la brandingul de pe ambalaj, devenind astfel batonul care poarta #doartricolor. indrazneata miscare este menita sa „tricoloreze” Romania, fiecare baton ROM devenind o declaratie de patriotism.

Sub sloganul „ROM. Senzatii tari. De Centenar”, ROM isi propune sa duca steagul Romaniei in toata tara si ii indeamna pe romani sa il poarte cu mandrie in locurile si momentele semnificative pentru ei. Tricolorul devine astfel mai prezent in istorie ca oricand si se transforma din simbol in manifest, arborarea sa nemaifiind limitata la ziua de 01 decembrie. 

Centenarul este, fara indoiala, unul dintre cele mai importante momente istorice, astfel ca mai mult ca oricand, actiunile si comunicarea trebuie sa fie despre romani si Romania. Tocmai de aceea, in calitate de cel mai dulce simbol al Romaniei, ROM pastreaza pe ambalaj doar cele 3 culori, care imbina povestea unui popor in cea mai frumoasa si simpla declaratie de mandrie nationala si patriotism”, a declarat Diana Barlan, Group Brand Manager, Kandia Dulce.

Initiativa face parte din campania „Pentru Romania, doar tricolor” si este implementata la nivel national, prin intermediul retelei de distributie a brandului.

Noul ambalaj ROM se afla deja pe piata si va fi comercializat in aceasta forma pana la finalul anului.

Despre Autentic ROM 

Din 1964 pana astazi, ROM a devenit o particica din istoria romanilor. A crescut alaturi de fiecare noua generatie, iar atunci cand influentele straine au devenit irezistibile, si-a pastrat autenticitatea, provocandu-i pe romani sa fie mandri de identitatea lor. ROM i-a unit pe romani campanie cu campanie si le-a aratat cum, cu un strop de ironie si mult haz, putem lupta pentru valorile autentice romanesti care ne definesc.

Campaniile ROM au construit din micul baton o voce relevanta a noii generatii, iar eforturile au fost apreciate si rasplatite cu o multitudine de premii locale si internationale.

Mai multe informatii despre brand sunt disponibile pe http://www.romautentic.ro/ 

Domenii: Lifestyle

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →

Platforma Comunicate Wall-Street.ro poate permite doar introducerea unor link-uri NoFollow. Pentru publicarea unui comunicat cu link DoFollow vă rugăm să trimiteți solicitarea către bogdan.ilie@internetcorp.ro. Mulțumim!