De Dragobete, Renania celebreaza moda

Publicat pe 24 Februarie 2020
Sub sloganul “Safety loves fashion”, Renania lanseaza noua campanie de identitate, celebrand pasiunea pentru design si creativitate locala.

In ultimii doi ani, compania specializata in importul, distributia si consultanta in domeniul sigurantei ocupationale, a explorat directia extinderii portofoliului de produse marca Renania abordand testaturi inovative, croieli personalizate pentru femei, dar si procese riguroase de control al calitatii. Astfel, sub marca Renania, au fost create game de incaltaminte ergonomica din materiale rezistente de peste 1.000.000 ori la testele de abraziune, imbracaminte de protectie cu design contemporan, soft-shell, jachete sau combinezoane antichimice, manusi de protectie cu tehnologie inovativa a tesaturilor cu protectie la taiere, si multe alte categorii.

“Dincolo de aspectele tehnice, de procesele de verificare, testare si certificare foarte riguroase, am fost atenti la culori, forma, liniatura. Am inceput procesul de creatie cu intentia de a oferi o experienta de purtare placuta, nu doar sigura. Multe dintre produsele noastre au fost integrate in strategia de employer branding a companiilor partenere, care au inteles ca tinutele impuse de normele de siguranta pot fi si prietenoase, moderne, confortabile, nu doar impecabile din punct de vedere tehnic.

Lansam astazi ”Safety Loves Fashion”, confirmand astfel directia companiei, aceea de a oferi plus-valoare prin design si creativitate locala”, a declarat Florentina Taudor, CEO Renania.

Noua campanie reflecta la nivel grafic elemente de noutate: patternuri contemporane si integrarea unei noi game de culori pentru comunicarea digitala si de print, incluzand coduri pantone “Safety Yellow”, metalizatele, reflectorizante, cromatica neon – verde, lime, orange -, tipica industriei de profil, pe gustul generatiei Z, dar si a podiumurilor de moda.

Logo-ul inspirat de “safety loves fashion” traduce interesul companiei pentru design, functionalitate si expresivitate. Acul de siguranta e cel care a servit de inspiratie, caci el e perfect asimilabil ambilor lumi.

Interesul Renania pentru expresivitate si confort, dincolo de siguranta, a fost confirmat inca din 2017, cand compania pregatea lansarea “Safety Concept Store” o linie dedicata consumatorului final, educat, cu resurse, pasionat de evadari in natura, sporturi diverse si-o viata alerta. Criteriul de selectie pentru prezenta unui produs in Safety Concept Store e simplu: tot ce inseamna obiect de vestimentatie si incaltaminte de protectie, trebuie sa bifeze automat si casutele care tin de estetica, mobilitate si trend.

Prin lansarea Safety Concept Store, Renania evadeaza din perimetrul Business to Business si acceseaza teritoriile ofertante ale consumatorului final, care le vrea pe toate – si adrenalina, si siguranta si stil.

Cu radarul setat pentru stare de bine si bucurie, la purtator, “Safety loves fashion” integreaza sub aceeasi umbrela B2B si B2C, confirmand interesul pentru produse cu design innovator, adaptabilitate in functie de gen si varsta, cromatica memorabila si functionalitate dublata de estetica, la zi .

Va urma…

Domenii: Afaceri, Retail, Lifestyle

RENANIA TRADE

Cu o istorie de peste 24 ani, Renania este un jucator influent in domeniul sanatatii si securitatii in munca. Renania ofera companiilor partenere si utilizatorilor finali setul complet de solutii,...

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul pe care il tintesti? Publica un comunicat de presa →